Terug naar overzicht
Ik ben er nog niet naar een feest geweest, maar wel een tweetal maanden geleden gaan eten met mijn aanstaande.Het eten was FANTASTISCH! Ik zei nog tegen het ventje: als we niet al een zaal hadden (krekelhof in Hasselt) dan waren we hier mee informatie gaan vragen. Over een feest daar kan ik dus niks zeggen, maar als je eten van hetzelfde niveau gaat zijn als wij gekregen hebben dan kan je er niks slechts over zeggen.
hey,wij zijn ook in deze zaal gaan kijken. ziet er zeer mooi uit en ze zijn vriendelijke.en de prijs valt ook goed mee.Hebben jullie al beslist welke zaal jullie nemen als het mag vragen? we zijn aan het twijfelen welke zaal zijn op verschillende plaatsen al geweest.gr cynthia
Hey Cynthia,Wij denken dat we de zaal niet gaan nemen, omdat we er teveel negatieve reacties van gehoord hebben...Wij willen ons niet de hele tijd afvragen hoe het nu gaat zijn op de dag van de trouw...Van de 5 zalen die we hebben bezocht, was berini wel het goedkoopste...Welke zalen hebben jullie nog bezocht?Groeten
Aen 't venne in opgrimbiePoortgebouw in rekemKrekelhof. In lanaken.Waar zijn jullie allemaal geweest?Wij zijn ook van opglabbeekGroetjes Cynthia
Krekelhof in hasselt bedoel ik
Aen't Venne zijn we ook geweest, vonden we iets te duur voor ons.Concordia in PeerLe Mas in Zonhoven en de Vrije valk in HoeseltGroetjes Sanne
Hoe zie jij jou trouw feest. Dag in deling of wat eten ?Gr cynthia
Qua dagindeling zijn we er nog niet helemaal uit,maar we geven alleen een avondfeest met eerst een receptie en dan warm en koud buffet en daarna dessertbuffet.Jullie? Groetjes Sanne
dag indeling weet ook niet echt . maar wil 's middags eten met de naaste familie en daarna avondfeest met hapjes dessertbuffet en bruidstaart.groetjes cyntha
Hoi,Wij hebben er indertijd ons feest gegeven (2008), redelijk op het laatste moment beslist, maar uiteindelijk wel zeer tevreden. Hadden 230 gasten, hebben er eerst met de familie gegeten (30 mensen) en daarna een feest gegeven met hapjes. Ondanks wat kleine minpunten tijdens het eten (garçon die niet helemaal kon volgen) hebben we niets verkeerds te vertellen. De zaal was mooi ingericht en Johan heeft ons daarna een etentje (4 gangen) gratis aangeboden om te compenseren dat de garçon zijn werk niet helemaal goed had gedaan (deze garçon werkt er trouwens nu niet meer). We zijn er daarna nog enkele malen geweest en over het eten hebben we helemaal niks slechts te vertellen.Groeten,Peter
Niemand het forellenhof in Opglabbeek geweest? Als jullie toch van Opglabbeek zijn. Welke zaal is het uiteindelijk bij jullie geworden?
Bij het forellenhof spraken ons de buffetten niet zo aan,daarmee dat we daar ook niet verder voor hebben gekeken.Het is uiteindelijk bij ons De vrije valk in Hoeselt geworden ;-)Groetjes