Nu Online
Momenteel zijn er 635 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Versieren enveloppes

28-1-2013 18:39:13
Hoi, Wij willen van onze uitnodigingen iets speciaals maken en zijn daarom op zoek naar een manier om de enveloppen mooi te versieren. Ik heb hier op het forum al enkele ideetjes opgedaan zoals bvb. Lakzegels, sluitstickers, gepersonaliseerde stempel... Zijn er zo nog dingen waar jullie aan denken of zelf al geprobeerd hebben? Bedankt!!

bella
13-9-2013
Meld misbruik

Reacties: 7 | Gelezen: 1018

Tine
13-4-2013
 Meld misbruik28-1-2013 18:47:29

Wij hebben ons eigen logo laten ontwerpen die op de uitnodiging staat en ook gebruikt word als sluitsticker om de envlop te sluiten. We gebruiken dat logo dan ook voor alles op de trouw.

bella
13-9-2013
 Meld misbruik28-1-2013 19:41:51

Zo leuk! Hoe ziet jullie logo er dan uit?
En is deze gewoon geprint op de uitnodiging, of gestempeld of geplakt...?

Tine
13-4-2013
 Meld misbruik28-1-2013 19:48:07

op de uitnodiging is het gedrukt en voor de enveloppen is het op stickers. mijn (toekomstige) schoonbroer is grafische ontwerper dus die heeft dat voor ons allemaal gedaan. het logo is een combinatie van onze eerste twee letters van onze naam echt super mooi :)

Charlyn
8-3-2014
 Meld misbruik29-1-2013 8:57:06

Via de site van bpost kan je je eigen postzegels laten maken met bv. jullie foto op of een kleine hint naar de uitnodiging?

Joke
25-5-2013
 Meld misbruik29-1-2013 9:36:23

Wij gaan onze enveloppes versieren met embossing poeder. Ik weet niet of je dat kent? Eigenlijk komt het neer dat je iets stempelt (bij ons zijn dat 2 ventjes die gaan trouwen), dan doe je er embossing poeder over en dan brand je dit poeder in de enveloppe. Met als effect dat die stempel er in relief op staat, je kan dit in eender welke kleur doen, wij doen dit in het zilver.

Het klinkt mss nogal ingewikkeld, maar het is het niet en het heeft een heel mooi effect :)

bella
13-9-2013
 Meld misbruik29-1-2013 17:45:06

Nee daar heb ik nog nooit van gehoord, wat een leuk idee! En waar vind je dat?

Joke
25-5-2013
 Meld misbruik30-1-2013 9:18:18

Heey,
embossing poeder vind je in verschillende hobbywinkels, zoals lucas creativ, schleiper en banier. Ze verkopen daar ook 'heat guns' om je poeder 'er in te branden' maar je kan dit even goed met je strijkijzer doen (wel er niet tegen houden want dan hangt je ijzer vol).
Als je een beetje googled dan vind je veel online workshops.

Ahja mss nog een leuke tip: in de bovenstaande winkels heb je veel leuke stempels gerelateerd aan trouwen :)

Veel plezier er mee :)

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Drukkerij nodig?
www.carddreams.be Jouw droomhuwelijk, jouw perfecte trouwkaart. in Deurne
Carddreams.be is de kwaliteitswebsite waar je zelf gemakkelijk en voordelig jouw trouwkaarten kan maken en snel bestellen. Een prachtige bruiloft organiseren was nog nooit zo eenvoudig met de unieke collectie van huwelijksuitnodigingen van Carddreams.be. Meer info
Het Bruidsparadijs Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres! in Merksem
Alles voor je huwelijk onder 1 dak: bruidsjurken (+ schoenen, lingerie, ..), ceremoniewagens, trouwauto's, trouwkostuums, suitekleding, trouwaccessoires als gastenboeken, kaarsen, drukwerk, trouwringen (één ring gratis bij jurk+kostuum+trouwringen), ... Meer info
Grafische Vormgeving bvba Toffe kaarten, die hartjes raken in Herentals
Kies een toffe trouwkaart. Bezorg tekst. Wij maken de trouwkaarten en leveren drukwerk. Trouwkaarten - gastenboeken - RSVP kaartjes - gadgets - en veel meer... Meer info
CartaRosa - Publibytes bvba Originele trouwkaarten van CartaRosa in Brasschaat
Jullie willen van jullie trouwdag een onvergetelijk moment maken en daar hoort een originele trouwkaart bij. CartaRosa is de nieuwste collectie hedendaagse trouwkaarten met een hip en trendy design die je online kan bestellen. Ook maatwerk en lasersnijden Meer info
Huyze Miekado Voor al uw drukwerk, bedankjes & accessoires in torhout
De eerste échte winkel voor trouwcadeautjes, gastenboeken,ringkussentjes, strooimandjes, enveloppendozen en trouwkaarten! Meer info