Terug naar overzicht
Wij hebben ons eigen logo laten ontwerpen die op de uitnodiging staat en ook gebruikt word als sluitsticker om de envlop te sluiten. We gebruiken dat logo dan ook voor alles op de trouw.
Zo leuk! Hoe ziet jullie logo er dan uit?En is deze gewoon geprint op de uitnodiging, of gestempeld of geplakt...?
op de uitnodiging is het gedrukt en voor de enveloppen is het op stickers. mijn (toekomstige) schoonbroer is grafische ontwerper dus die heeft dat voor ons allemaal gedaan. het logo is een combinatie van onze eerste twee letters van onze naam echt super mooi :)
Via de site van bpost kan je je eigen postzegels laten maken met bv. jullie foto op of een kleine hint naar de uitnodiging?
Wij gaan onze enveloppes versieren met embossing poeder. Ik weet niet of je dat kent? Eigenlijk komt het neer dat je iets stempelt (bij ons zijn dat 2 ventjes die gaan trouwen), dan doe je er embossing poeder over en dan brand je dit poeder in de enveloppe. Met als effect dat die stempel er in relief op staat, je kan dit in eender welke kleur doen, wij doen dit in het zilver.Het klinkt mss nogal ingewikkeld, maar het is het niet en het heeft een heel mooi effect :)
Nee daar heb ik nog nooit van gehoord, wat een leuk idee! En waar vind je dat?
Heey, embossing poeder vind je in verschillende hobbywinkels, zoals lucas creativ, schleiper en banier. Ze verkopen daar ook 'heat guns' om je poeder 'er in te branden' maar je kan dit even goed met je strijkijzer doen (wel er niet tegen houden want dan hangt je ijzer vol).Als je een beetje googled dan vind je veel online workshops.Ahja mss nog een leuke tip: in de bovenstaande winkels heb je veel leuke stempels gerelateerd aan trouwen :)Veel plezier er mee :)