Terug naar overzicht
zwart ?
zwart of wit.
zwart...En als je er mooie tegenkomt, let me know, want ik zoek er ook nog zwartjes ;).
ik zou denken dat bronze schoentjes ook wel kunne...
Of zilveren of gouden?
ik zou witte schoenen kiezen van elsa coloured shoes en de schoenen dan samen met een stukje stof van je kleed opsturen naar elsa coloured shoes, zodat ze die kunnen kleuren in exact dezelfde kleur als je kleed, zo vormt het ook 1 mooi geheel. Ik denk met witte, zilveren, zwarte of gouden schoenen, dat die te hard gaan opvallen als je schoenen tevoorschijn komen. Mja dat is mijn mening he.Jij draagt de schoenen, dus jij moet schoenen kiezen waar je je goed in voelt :)
Rood! Rode lakschoenen met hoge hakken, eventueel peeptoes.
Ik denk dat wit juist leuk is, eventueel wit met rood (als dat dan dezelfde tint rood is). Je kan dan ook witte accenten dragen (parels of zo).
Ik zou ook kiezen voor rood of wit. Maar als je rood kiest, wel een rood die past bij je kleed.
Noë pumps bestaan in veel verschillende kleuren, dus misschien vind je daar wel een goede match met je kleedje? Ik heb zelf zwarte pumps van dat merk, met een rood biesje bovenaan. Dat past perfect bij rode kleedjes.
@Charlotte: waar kan je dit merk kopen of bestellen? Thx
ik vind cognac kleur ook wel mooi bij rood! dat is minder contrasterend als zwart-rood
Ik heb een rood trouwkleed en heb gisteren zwarte schoenen met een rood accentje gekocht. :-)