TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
caroline
20-7-2013
|
29-1-2013 10:22:39
Net zoals jij had ik ook heel internet afgezocht en enkele kleedjes die ik mooi vond willen meenemen naar de winkel. Maar ik heb gemerkt dat iets wat je op foto mooi vind, in het echt kan tegenvallen. Je kan best gewoon naar een winkel gaan en daar alles passen wat je wel mooi vind. In de winkel hebben ze meestal 1-2 maten van elke jurk.
|
|
lore
10-8-2013
|
29-1-2013 10:36:25
Hey, ik heb het mijne ook bij koonings gevonden, want ik had ook iets op internet gezien, op hun site dan, maar ze wisten mij te vertellen dat ze niet alles hebben wat op internet staat, maar dan weer wel andere dings die dan weer niet op internet staan, ik heb trouwens nog een kortingsbon van 150€ voor bruidsjapon van koonings, als je intresse hebt stuur ik hem op naar jou. is geldig tot 31/12/13 en ook nog voor een kostuum, voor u ventje mss? van 100€.
|
|
Tamara
7-9-2013
|
29-1-2013 10:37:22
Ik ben zelf naar 2 winkels geweest waar ze toch een groot deel van de merken hadden waar ik mooie kleedjes bij had gezien op het internet. Het is waar wat Caroline hierboven zegt, je kan echt de foto's soms niet vergelijken met hoe een jurk in werkelijkheid is en vooral hoe ze jou staat. Zo heeft de verkoopster me ook andere mogelijkheden getoond dan de specifieke stijl die ik wilde en het is uiteindelijk iets heel anders geworden dan ik op voorhand had gedacht. Ik ben zelf naar La Sposa en Couture Robel geweest, beide in Roeselare. Daar hadden ze samen heel veel merken en ik kon ze op 1 dag doen omdat ze dicht bij elkaar zijn. Ideaal om te kunnen vergelijken. Veel succes met je zoektocht!
|
|
Charlotte
25-5-2013
|
29-1-2013 11:34:59
Ik zou eens langsgaan bij Koonings of Honemoonshop in Nederland. Als ik je 1 tip mag geven, probeer verschillende pasvormen (A-lijn, ballgown, empire, mermaid, ...) zodat je zeker weet welke pasvorm het beste bij je lichaamsbouw past. Veel plezier!!!
|
|
Lieve
|
29-1-2013 13:56:32
Bij JPC collection in Antwerpen hebben ze volgens mij wel veel merken; je kan best eens kijken op de website.
|
|
smili
29-6-2013
|
29-1-2013 21:05:06
lore, ik neem aan dat jij je jurk gekocht hebt bij koonings, en dat je daar een fles cava had gekregen met die bon eraan ... bon is enkel geldig voor je echtgenoot ... niet voor andere dames. Je toekomstige echtgenoot krijgt 150euro korting, en jij 100 op je jurk, ENKEL als je toekomstige zijn kostuum koopt daar. Mijn jurk komt ook van daar, super tevreden van, ook van de hulp van de verkoopsters.
|
|
lore
10-8-2013
|
30-1-2013 8:39:08
@smili
ik heb aparte bons gekregen, geen fles cava, heb mijn kleed daar begin vorig jaar al gekocht, en bij de huwelijks beurs in antwerpen hadden we weer 3 bons gekregen, maar het staat op de bons ook hoor, dat je ze aan een vriend of vriendin kan geven. toch andere als de jouwe dan denk ik :)
|
|
smili
29-6-2013
|
30-1-2013 9:41:31
oh als het erop staat, dan zal het daarwerkelijk wel zo zijn! sorry!!! hihi maar idd wel de moeite om er eens nartoe gaan, naar koonings. mijn toekomstige heeft zijn kostuum daar ook gekocht, maar ik viel wel ACHTEROVER van de prijs!!!!
|
|
Elen
5-10-2013
|
30-1-2013 12:55:10
Klein vraagje nog: was het de moeite om als Vlaming naar ginder te gaan? :p
Ikzelf ben van Oudenaarde, moet mijn bruidsmeisjes/vriendinnen gaan oppikken in Leuven, mijn mama gaan oppikken in Laakdal en dan doorrijden naar daar = totaal van 233 km of 3+u rijden enkel...
Tis maar dat het de moeite is. ;-) en hoelang doen jullie daar normaal over? Is het een hele dag?
|
|
lore
10-8-2013
|
30-1-2013 14:04:40
@elen
bedoel ja dan koonings om naar toe te gaan? ik vond het daar wel de moeite, ik ben er zeer content over, ze nemen de tijd om je te helpen, luisteren naar wat je zelf wil, en hebben zeer veel keuze, ik ben blij dat ik naar daar ben geweest, maar voor ons was het maar een uurtje. veel plezier met je zoektochtje, en geniet van al die keedjes die je kan passen. :)
|
|
|
|
Op zoek naar de jurk van je dromen ?
in Deurne |
Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres!
in Merksem |
Bruidsmode op maat tegen de laagste prijs
in turnhout |
Wij staan voor het leveren van een zeer hoge kwaliteit en worden door onze bruiden gemiddeld gewaardeerd met een 9.1.
in Vlaardingen |
De grootste bruidsmode outlet van Belgie
in Lommel |
SOLDEN
in Kortrijk |
Huwen is een uniek moment in je leven
in Kortrijk |
Bruids- en avondkleding aan betaalbare prijzen
in Sint-Niklaas |
|