Nu Online
Momenteel zijn er 481 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Pff!

29-1-2013 12:05:15
Hoi allemaal,
even een frustratie van me afschrijven...
We zijn al verloofd van midden aug `12 en willen trouwen eind sept `13, maar nog NIETS staat vast. We hebben al een tijdje een optie op een zaal, maar de laatste keer had ik een concept uitgewerkt en antwoordde de eigenaar dat hij op die manier er niet aan uit kon. Goed van hem om dat te zeggen, want aan enkele punten had ik niet gedacht (dat obers tijdens pauzes ook betaald moeten worden bv). En nu volgend voorstel gedaan, maar al meer dan een week aan het wachten op antwoord.
Natuurlijk begin ik meer en meer te denken dat het moeilijk gaat worden om nog een fotograaf prijs-kwaliteit en kleed te vinden... zucht!
Het is ook allemaal niet zoals ik me initieel had ingebeeld. Mja, geld is een grote beperking. Ideaal zou zijn een walking dinner, maar nu wordt het waarschijnlijk een receptie met dessertenbuffet. `Beter dan niets` is de leuze van onze trouwplanning....

Ne
28-9-2013
Meld misbruik

Reacties: 9 | Gelezen: 1021

evy

Meld misbruik29-1-2013 12:28:28

Hallo,

Wij hebben nog ander half jaar de tijd en kiezen ook voor receptie met dessertenbuffet. We zullen enkel met 30 personen dineren. We kijken ook naar ons budget, maar dat wilt natuurlijk niet zeggen dat je er niet iets leuks/moois van kan maken en dat maakt het daarom niet minder gezellig. :)

Gr.

Evy

Elke
4-5-2013
 Meld misbruik29-1-2013 12:59:25

Een receptie met dessertbuffet is zeker niet minderwaardig! Wij doen het ook op deze manier, omdat we dan geen onderscheidt moeten maken tussen wie wel en niet blijft voor het dansfeest. Op deze manier is het betaalbaar om iedereen voor de ganse avond te vragen. 's Middags gaan we wel uit eten met ouders, grootouders, broers en zussen (zo'n 22 personen) en hun kindjes.

Nadia
5-10-2013
 Meld misbruik29-1-2013 13:18:49

goh wij zijn ook heel erg aan budgetten gebonden - verloofd sinds 30/12 en we trouwen op 5/10!
we gaan voor een etentje met broers, zussen, getuigen, ouders, grootouders, meters en peters (in ons geval zijn we dan met 19) en daarna een trouwfuif (waar we ook wel wat hapjes voorzien natuurlijk) vanaf 21u met staantafeltjes en zo!
ongedwongen, ook precies hoe we het gewild hadden als we meer budget zouden hebben!

jurk heb ik ook nog niet, maar daarover hoop ik binnen dit en max. 2 weken wel uit te zijn (ben al in 2 winkels gaan passen, zaterdag de 3e en dan knoop doorhakken)
DJ ligt ook nog niet vast, maar de offertes zijn gevraagd.
fotograaf ligt vast (is een kennis van ons).
stadhuis ligt vast, kerk nog niet. (moeten ons nog terug bellen).
voor de ringen moeten we nog een eerste afspraak vastleggen, moest best voor eind februari zeiden ze ons wel.

zoals je ziet; het is wel haalbaar! maar dan moet je nu echt wel in gang schieten, denk ik :-)

Sandra
7-9-2013
 Meld misbruik29-1-2013 13:31:10

Vanwaar zijn jullie? Ik weet misschien een goedkoop alternatief in limburg. . .

Ne
28-9-2013
 Meld misbruik29-1-2013 14:10:37

Zijn van Gingelom.

En uiteraard is receptie en dessertenbuffet meer dan goed genoeg e! Maar het is frustrerend dat je constant moet zeggen `nee, dat lukt niet en dat ook niet`. Maar dat zullen we allemaal wel ondervinden.

ilse
24-8-2013
 Meld misbruik29-1-2013 18:51:27

ik denk dat da just keileuk is jammer,da'k daar niet eerder aandacht!!!!!

jolma
5-10-2013
 Meld misbruik29-1-2013 19:18:15

Wij trouwen 5/10 en ik heb ook nog geen kleed. ik ga zelfs pas eind februaribegin maart kijken...gezien ik het liefst in een outlet mijn kleedje zou vinden

Nadia
5-10-2013
 Meld misbruik29-1-2013 19:47:09

oohh jolma, wij trouwen ook op 5 oktober :)

Coraline
17-5-2014
 Meld misbruik29-1-2013 22:04:37

Als je op je budget let, kan je ook eens gaan kijken in een bruidsoutletwinkel. Daar vind je mooie betaalbare kleedjes. Ik heb de mijne daar ook geweest gaan halen!

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...