Terug naar overzicht
Hallo,Wij hebben nog ander half jaar de tijd en kiezen ook voor receptie met dessertenbuffet. We zullen enkel met 30 personen dineren. We kijken ook naar ons budget, maar dat wilt natuurlijk niet zeggen dat je er niet iets leuks/moois van kan maken en dat maakt het daarom niet minder gezellig. :)Gr.Evy
Een receptie met dessertbuffet is zeker niet minderwaardig! Wij doen het ook op deze manier, omdat we dan geen onderscheidt moeten maken tussen wie wel en niet blijft voor het dansfeest. Op deze manier is het betaalbaar om iedereen voor de ganse avond te vragen. 's Middags gaan we wel uit eten met ouders, grootouders, broers en zussen (zo'n 22 personen) en hun kindjes.
goh wij zijn ook heel erg aan budgetten gebonden - verloofd sinds 30/12 en we trouwen op 5/10! we gaan voor een etentje met broers, zussen, getuigen, ouders, grootouders, meters en peters (in ons geval zijn we dan met 19) en daarna een trouwfuif (waar we ook wel wat hapjes voorzien natuurlijk) vanaf 21u met staantafeltjes en zo! ongedwongen, ook precies hoe we het gewild hadden als we meer budget zouden hebben!jurk heb ik ook nog niet, maar daarover hoop ik binnen dit en max. 2 weken wel uit te zijn (ben al in 2 winkels gaan passen, zaterdag de 3e en dan knoop doorhakken)DJ ligt ook nog niet vast, maar de offertes zijn gevraagd. fotograaf ligt vast (is een kennis van ons). stadhuis ligt vast, kerk nog niet. (moeten ons nog terug bellen).voor de ringen moeten we nog een eerste afspraak vastleggen, moest best voor eind februari zeiden ze ons wel. zoals je ziet; het is wel haalbaar! maar dan moet je nu echt wel in gang schieten, denk ik :-)
Vanwaar zijn jullie? Ik weet misschien een goedkoop alternatief in limburg. . .
Zijn van Gingelom. En uiteraard is receptie en dessertenbuffet meer dan goed genoeg e! Maar het is frustrerend dat je constant moet zeggen `nee, dat lukt niet en dat ook niet`. Maar dat zullen we allemaal wel ondervinden.
ik denk dat da just keileuk is jammer,da'k daar niet eerder aandacht!!!!!
Wij trouwen 5/10 en ik heb ook nog geen kleed. ik ga zelfs pas eind februaribegin maart kijken...gezien ik het liefst in een outlet mijn kleedje zou vinden
oohh jolma, wij trouwen ook op 5 oktober :)
Als je op je budget let, kan je ook eens gaan kijken in een bruidsoutletwinkel. Daar vind je mooie betaalbare kleedjes. Ik heb de mijne daar ook geweest gaan halen!