Terug naar overzicht
Wauw! Prachtige jurk! Ik zou eerder werken met subtiele verwijzingen naar het thema ... Rode bloemen in het haar zijn volgens mij wel leuk, of een rode hanger in een ketting / oorbellen ... Subtiel en niet opvallend, daar zou ik voor gaan ... :-)
Mooi hoor!Ik zou ook voor subtiele, rode accessoires gaan. Ik vind handschoenen hier wel niet echt bij gaan (persoonlijke smaak) maar een prachtige rode bloem en rode schoenen dan weer wel.
Heel mooie jurk! Ik vind wel dat hij klassiek mooi is en dat je daar moet bij opletten van het niet te "verpesten" met teveel gekleurde accessoires. Hoe subtieler hoe mooier denk ik en zo kan je jurk alle aandacht opeisen! Zoals Rebecca zei : een bloem in je haar en eventueel rode schoenen kunnen wel heel mooi zijn.
Hoi! Echt een hele mooie jurk! Ook hier zou ik voor subtiele kleuren rood gaan: bv een ketting of armbandje met over algemeen wit en dan bv een beetje rood erin. Een rode bloem of een diadeem met rood in zou ook mooi zijn. Handschoenen zou ik niet nemen...
rode oorbellen en rode ketting:)
Hoi,Ik heb een kortr kleed in capucino kleur,en heb vr mijn juwelen gekozen voor oorbellen met beige en zwart van de nona collectie mijn armband ook zo maar van tissento.in mijn bruidsboeket werk ik met ranuncel en ook ene fijn zwart accent maar niet overdreven.Nu denk ik wel dat het bij jou kleed miss nie evident zou zijn want het is echt een mooie en klassieke jurk ,de mijn van LR is kort en piitig en het past er wel bij.Eens vragen in de winkel miss.veel succes