Terug naar overzicht
Ik ben ooit in de fnac eens op een computerprogramma opgelopen waar je alles mee kon doen voor je huwelijk... van tafelschikking tot uitnodigingen, naam kaartjes etc... toe. Ik weet jammer genoeg niet meer hoe het noemt (heb het niet gekocht toen, maar overweeg het nog wel) En ik geloof dat het maar iets van een 20 à 25 euro was..Misschien is dit wel een ideetje???
Wij hebben onze uitnodigingen ontworpen met het programma op de site van het Kruidvat. (Daar hebben we ze ook besteld.) We zijn begonnen van een blanco kaart en hebben daar foto's en tekst op gezet zoals we het zelf wilden (ook op de achterkant).
Wij hebben het gedaan met Adobe Indisign. Een proefversie is vrij te downloaden vanop de website van Adobe.De meeste drukkerijen werken met dit programma en vragen dat je zelf ontworpen bestanden in PDF of via Adobe Indisign aanlevert. Als je via PDF een uitnodiging levert aan de drukker vragen ze meestal ook dat het is opgemaakt met Indisign. Zo was het bij ons toch bij de meeste drukkerijen die we gecontacteerd hebben.Wij wachten nu op de 2e proefdruk van onze zelfgemaakte uitnodiging en gaan normaal volgende week definitief laten drukken! Spannend!