Nu Online
Momenteel zijn er 341 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

thema!?

3-2-2013 16:23:47
hallo , bruidjes
ik lees hier dat sommige bruidjes en thema hebben.
is dat nodig?en hoe hebben jullie deze gekozen ?

kunnen jullie mij helpen al vast bedankt

groetjes cynthia

cynthia
8-6-2015
Meld misbruik

Reacties: 12 | Gelezen: 846

candy
20-7-2013
 Meld misbruik3-2-2013 16:40:04

dat kies je zelf natuurlijk of je met een thema werkt of niet,
Wij werken als thema de zee omdat wij aan zee wonen en ons familie van de limburg en aalst enz zijn en ons uitnodeging ook met zee hebben gewerkt.

cynthia
8-6-2015
 Meld misbruik3-2-2013 16:43:45

bedankt voor je reactie.moet er eens over nadenken
wij zijn van limburg. zou fijn zijn een thema denk ik

candy
20-7-2013
 Meld misbruik3-2-2013 16:52:07

idd je kan ook bv over u huwijksreis een thema maken of love is .....
of gewoon over iest waar jullie alle 2 zot van zn da kies je gewoon zelf

Carolien
28-9-2013
 Meld misbruik3-2-2013 16:59:52

Wij hebben ook geen thema. We tafels gaan we wel benoemen naar de steden die we gaan bezoeken op cruise. Maar het is niet dat we dat thema doortrekken naar de zaal of de uitnodigingen of geschenken...

Miriam
14-9-2013
 Meld misbruik3-2-2013 17:02:06

Mijn zus had het thema "paars" gekozen en wij gaan voor het thema "glitter and glamour".
Het is absoluut niet nodig om met een thema te werken. Wij vinden dat gewoon plezant, onze gasten passen zich daar ook aan aan, bij mijn zus had iedereen iets paars aan (kleding, schoenen, juwelen,...) en bij ons gaan ze iets met glitter hebben (accessoires,...).
Als jullie van Limburg zijn kunnen jullie gaan voor een thema met fruit ofzo.
Veel plezier!

ilse
24-8-2013
 Meld misbruik3-2-2013 17:54:54

wij hebben thema "Hartstocht"...ons gevoel en de weg van ons hart...we vragen op onze aankondiging om ons hart te volgen...en we werken met spirituele gevoelens...

debora
18-7-2014
 Meld misbruik3-2-2013 23:48:53

Hihi, grappig! ik heb hier heel de avond over aan het nadenken geweest en opgezocht en hulp gevraagd. Heb beslist om niet echt een thema te doen. Verwacht echt niet van men gasten dat ze speciaal iets gaan halen om aan te doen voor onze trouw. Maar ga wel vooral met roos werken (bloemen op tafel, bruidsmeisjes, boeketten,bruidstaart ...) Dat is al

Gitte
14-4-2012
 Meld misbruik4-2-2013 10:56:52

Bij ons is dat thema nogal spontaan gekomen, het was niet echt zo gepland. Wij wilden aanvankelijk geen traditioneel feest. Uren aan tafel zitten, vinden wij niet zo leuk.Toen mijn schoonmoeder 50 werd, had mijn schoonvader een verrassingsfeestje voor haar georganiseerd, met optreden van Raymond van het Groenewoud. Dat was superleuk en eigenlijk wilden wij ook zoiets. Wij zijn dan eerst op zoek gegaan naar een goede coverband en die hebben we als eerste vastgelegd (nog voor we een zaal hadden!). We hebben dan de rest in functie van dat optreden gekozen (zaal waar optreden kon en mocht, de dagplanning, ...) Mijn oog is dan eerder toevallig op een uitnodiging in de vorm van een concertticket gevallen en dat vonden we allebei leuk en toepasselijk. En toen waren we vertrokken.
Onze gasten kregen als tafelkaartje een concertticket (een echt ticket, gescand en opnieuw geprint), ze werden aan tafel geroepen met een liedje van hun artiest, op tafel stond de foto ervan met een korte biografie. Als bedankje hadden we een cd met al deze liedjes op (zelf gemaakt). En dan natuurlijk het optreden van onze super band :-)
We hebben er veel leuke reacties op gehad, veel mensen hebben ook op een originele manier "gereserveerd voor ons concert".

Maar zoals ik schreef, dat is bij ons heel spontaan gekomen. Het kan leuk zijn, maar nodig is het echt niet ;-)

Elen
5-10-2013
 Meld misbruik4-2-2013 11:17:52

Wij werken ook met een oudroze kleurthema dat zich als een doorlopende lijn door onze trouw. Er zijn verschillende opvattingen in de thema's,eh. Sommigen gaan hier heel ver in en sommigen houden gwn een mooie lijn in.

Ik mis het op een trouw als er geen 'persoonlijkheid' inzit. En wil daarom zoveel mogelijk 'ons' in de trouw leggen.

Ons kleurthema trekt zich door in: bloemen in ceremoniewagens - versiering in de Kerk - kleur kleding bruidsmeisjes/bloemenmeisje/ringenjongen - corsages - bruidsboeketten - bloemen en versiering feestzaal - bruidstaart - etc.

Verder 'personaliseren' wij: tafelnamen -misviering - videovoorstellingen in avondfeest - intredelied bij binnenkomst feestzaal

Ann
24-1-2014
 Meld misbruik4-2-2013 16:47:46

Bij ons zal rood de thema kleur zijn
ik ben in NY op de rode lichtgevende trappen van times square ten huwelijk gevraagd...
velen denken dat wij dat doen om onze voetbalhartjes te volgen, maar niet dus...
wij hebben enkel een thema kleur, maar ik verwacht niet dat mijn gasten allemaal in t rood komen hoor... ;-)
wel voor de openinsdans zullen er zo van die rode lichtgevende stokjes zijn die een beetje "onze trappen" simboliseren dan...

Karen
14-6-2014
 Meld misbruik5-2-2013 14:27:45

Wij gaan er een beetje Parijs insteken omdat ik ten huwelijk ben gevraagd op de Eifeltore, maar we gaan hier zeker niet ver in gaan, we gaan bedankingskes, uitnodigingen, menukaarten, gastenboek (Eifeltoren en twee letters) rond dit thema gebruiken en mss ook tafelnamen maar dat zijn we nog niet zeker.
Groetjes

Nadia
5-10-2013
 Meld misbruik15-2-2013 20:11:19

wij doen geen thema :-) zijn niet zo'n thema-mensen... gewoon lekker genieten, lachen, plezier maken, ... ongedwongen zou ons thema kunnen zijn hihi

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...