Terug naar overzicht
Dag Carrie, Ik draag zelden pumps maar die van Tamaris kan ik zeker aanraden. Ze zitten heel comfortabel. De mijne zijn soepel leer. Ik heb vrij brede voeten en bij de schoenen van Tamaris heb ik hier geen last van. Qua groot of klein uitvallen... ik heb altijd dezelfde maat en dat is ook zo bij Tamaris. Maar dat merk je zelf als je eens gaat passen ofzo. Ik ben er heel content van.
Tamaris is echt goed. Ik heb er schoenen van met een hak en ze zitten super en lopen heerlijk.Het zijn ook geen goedkope schoenen, dus wel van echt leder.Ze hebben vaak ook anti-shock, wat aangenaam loopt.
Hey Carrie,ik ben lichtelijk een schoenenfreak!! en ik heb dus een paar schoenen van Tamaris!Ik heb ze zelf heel graag aan, zitten gemakkelijk en zijn echt moooooi!!ze vallen wel nogal groot uit vind ik persoonlijk, ik heb een maat 38-39 (maar toch vaker 39 als 38), maar bij tamaris koop ik altijd 38.Ik heb wel enkel pumps van tamaris, dus ik weet niet hoe de ballarina's zijn!Groetjes
Bedankt allemaal !Ik zit meestal tussen 39 en 40 :-)Aangezien ik geen 150€ of meer aan schoenen wil geven, vond ik deze een mooi alternatief. Ik zal ze dus eens gaan passen. En de hakhoogte valt goed mee (zeker met die plateau)http://www.torfs.be/tamaris-witte-pump-127021
Ik heb ook pumps van Tamaris (gewoon voor dagelijks) en ben daar heel content van.. die zitten heel comfortabel en ze knellen helemaal niet.
ik heb ook pumps van tamaris voor de trouw Druk de linkermuistoets in (boven de afbeelding) en beweeg de muis om het artikel te draaien.
Hier nog een fan van Tamaris! Perfecte prijs/kwaliteitsverhouding. Er bestaan ook 'Tamaris' winkels. Ik zou daar ook zeker eens gaan kijken als ik van jou was!
Ik heb net gezien dat er in Brussel en St Niklaas Tamaris-winkels zijn ! Super :-)
Ik heb de pumps die je bedoelt in het blauw!Zitten echt zaaaalig en kheb er al veel complimenten op gehad!
Mijn aanstaande heeft die van haar gekocht bij Brantano. Eenvoudige witte pumps van Tamaris en zij heeft ze al verschillende keren gedragen om in te lopen... ze zegt dat ze zalig zitten en was geen 50 euro ! Zeker aan te raden dus !
Ik ben er ook gaan zien, maar ik heb nogal smalle voeten en ze zijn voor mij allemaal te breed :(
Ik ben ook een tamaris - fan. Meestal als ik naar een trouwfeeest ga, doe ik tamarisschoenen aan en ik kan zonder pijn de hele avond/nacht op de dansvloer staan :-) In Gent, in De Lange Munt hebben ze ook een Tamariswinkel
ik heb de ballerina's voor in het dagelijks leven :-)ik zit ook tussen de 39 en 40 in - heb dan maar voor 39 gekozen. Als het echt warm is en mijn voeten wat gezwollen zijn, zitten ze inderdaad wat krap. Verder zijn ze perfect! Heb ze nu al 3 jaar en ze zien er nog altijd als nieuw uit! Ben ook aan het overwegen om mijn witte pumps voor de trouw te halen van Tamaris - kan ik ze nadien in de zomer nog afdragen tenminste!
Hoi, mijn trouwschoentjes waren witte pumps van Tamaris. Was er super tevreden over! Ik heb ze pas om 04.00u terug uitgedaan en had geen pijnlijke voeten. Groetjes
Hier ook een Tamaris fan, heb al verschillende paren versleten en ze zitten van de eerste tot de laatste minuut fantastisch! Ze gaan lang mee, zijn gemakkelijk in onderhoud. Ze hebben ook die Anti-Schock-hak of hoe heet dat. Wat wel makkelijk stapt, vind ik. :-)In Aalst is er ook een Tamaris winkel, maar je vindt ze ook bij Torfs, Brantano e.d.
Ik heb ook twee paar schoenen van Tamaris. Een gewone pump en heb nu onlangs laarzen gekocht van Tamaris. Ze zitten zeer goed. Ik heb ook een iets bredere voorvoet en in deze schoenen zit ik perfect. Normaal zitten er wel geen kussentjes in. Wel zeer soepel leder.
tamaris zit heel goed aan de voet,je zal er geen spijt van hebben,grtjes