TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
Tamara
7-9-2013
|
4-2-2013 12:29:14
Ik denk dat het een heel populaire trouwdatum is dit jaar . Wij hebben al de zaal, DJ, fotograaf, kerk, vervoer en muziek voor de kerk vastgelegd. Stadhuis is gereserveerd. Trouwkleed is gekozen. Kapster en make up zijn ook gereserveerd. Misboekje is bijna af. Deze maand zouden we onze trouwringen willen gaan kiezen en eventueel de huwelijksreis boeken. Ik ben ook al bezig met een dagindeling te maken en de gastenlijst wat definitiever op te stellen. Veel succes met je voorbereidingen alleszins!
|
|
Saar
7-9-2013
|
4-2-2013 12:29:17
Hoi Leen,
Er zijn aardig wat trouwers op 07/09/2013, waaronder wij.
Wij hebben al heel wat in orde gebracht:
- Kerk + priester - stadhuis (in mei moeten we terug) - Feestzaal - DJ - ceremoniemeester - kapster (+ al een idee voor bruidskapsel) - jurk (in juni eerste pas) - getuigen gevraagd - fotograaf - vervoer - zangers voor de mis - voorlopertjes gevraagd: al kleren gekocht voor de jongen - we zijn bezig met het ontwerp van de STD en uitnodigingen - huwelijksreis geboekt (Gran Canaria) - kledij mama van de bruid in orde, mama van de bruidegom heeft ook reeds haar stof (zij maakt het zelf want ze is heel erg getalenteerd) - ringen gekozen - gastenlijst opgesteld - haaraccessoire gekocht - misboekje nu ter goedkeuring naar de priester gestuurd - een eerste dagplanning opgemaakt
Momenteel zijn we bezig met de zoektocht naar een bloemist, ga ik volgend weekend te kijken voor de huwelijkskaars (wordt een olielampje) en denken we na over de eventuele attenties voor de gasten.
En er staat nog heel wat op stapel! Maar we zien het helemaal zitten
|
|
Kirsten
7-9-2013
|
4-2-2013 12:42:08
Wij ook!
Wij hebben al:
- Reservatie zaal - Kerk + priester - Gemeentehuis op de hoogte gebracht - Fotograaf - Trouwjurk (eerste pas eind juni) - DJ - Muziek mis & receptie - visagiste - overzicht genodigden - save the date - suitekleed voor schoonmama
Momenteel zijn we onze huwelijksreis aan het kiezen en het is de bedoeling deze deze week nog te boeken.
Wat nog op de planning staat voor de maand februari: - bezoek aan feestzaal voor menubespreking - afspraak met priester voor planning mis e.d. - huwelijksreis boeken - trouwkostuum kiezen - vervoer kiezen (hopelijk een trouwbus) - suitekleren met mama en zus kiezen - kostuums voor suite kiezen
Nog veel succes allemaal!! :-)
|
|
tine
7-9-2013
|
4-2-2013 12:46:36
Hoi Hoi, ook wij huwen op 07.09.2013 :)
Bij ons zijn volgende zaken in orde: gemeentehuis, locatie voor huwelijksplechtigheid, feestzaal receptie en avondfeest, fotograaf, DJ + Jazzband voor tijdens receptie, kleed + schoenen + juwelen, make-up & kapster voor bruid, getuigen gevraagd, vervoer geregeld. Uitnodigingen ontwerp bedacht, nu nog een drukker vinden + misboekje al opgesteld zoals we het ongeveer zien/willen.
Wat nog op de planning staat: priester zoeken, ringen, uitnodigingen definitief bestellen, kledij bruidegom uitzoeken, bruidsboeket/bloemendecoratie bestellen, huwelijksreis, ondertrouw voltrekken op gemeentehuis, .... :)
enorm fijn al die voorbereidingen! Mijn vriend heeft me 12.05.2012 gevraagd dus we hebben echt ruim de tijd om overal goed over na te denken, rond te vragen, ... . Succes!
|
|
sharon
6-9-2013
|
4-2-2013 13:51:58
hoi bruidjes, wij trouwen op 06/09/2013 :-)
hier ook al veel in orde hoor, feestzaal + menu,kleed,kostuum bruidegom + suite,vervoer,gastenlijst,kapsel en make up! ceremoniemeester,getuigen gevraagd,bruidjonkers gevraagd, dj, fotograaf....(nu hopelijk nog mooi weer,maar dat kunnen we jammer genoeg niet bestellen...
still to do: schoenen bruid + bruidegom tiara of speldjes voor haar something old,somthing borowd,and something blue(al zal dit wel de kouseband worden ;-) kledij bruidsjonkers kledij mama ringen!! waarschijnlijk volgende week uitnodigingen GENIETEN!!!
grtjs xxxen nog veel succes met de voorbereidingen!
|
|
Leen
7-9-2013
|
4-2-2013 16:06:23
Dus ik ben de enige die zelfs nog niet voor een kleed gaan zien is....oei oei,zal maar eens in actie schieten zeker
|
|
sofie
7-9-2013
|
4-2-2013 21:48:43
Wij ook 07-09-2013 :) ...
Wij hebben in orde :
De kerk
Het stadhuis
De zaal
De dj
D fotograaf
Mijn kleed
De bedankjes
De uitnodigingen
De gastenlijst
Het menu
De bruidkindjes
Ons vervoer
Nu zijn we bezig met te kijken voor onze huwelijksreis , dus hebben ook nog wel wat te doen hoor :)
|
|
Leen
7-9-2013
|
24-3-2013 11:28:36
Ondertussen heb ik ook m'n kleed gevonden . Zaal,kerk,gemeentehuis,DJ,traiteur en fotograaf liggen ook vast. Voor de rest heb ik nog geen stress maar als ik zie wat jullie allemaal al in orde hebben... . Ik denk dat ik van de week eens ga zien voor de decoratie. Groetjes!!!
|
|
Saar
7-9-2013
|
24-3-2013 12:24:08
Wat fijn dat je je jurk gevonden hebt! Het gaat precies vooruit bij jullie!
Wij hebben ondertussen een bloemiste gevonden en onze versiering voor de kerk besproken. Ik heb een tweede versie van ons misboekje naar de priester gestuurd. De save-the-dates zijn de deur uit, ik ben nu bezig met de tafelkaartjes en zal wellicht volgend weekend het ringenschaaltje maken voor het bloemenmeisje. We hebben een vriend die onze mis wil filmen en we hebben chauffeurs voor onze suitewagens gevonden in onze vriendenkring. Bijkomend heb ik juwelen, ondergoed en schoenen gevonden, en zal het nu uitkijken zijn naar een eerste pas. (Juni lijkt nog zo ver)
We zijn nog niet uit aan de muziek van onze viering, noch onze openingsdans, noch de bedankjes voor de gasten. Visagiste heb ik ook nog niet en de aanstaande heeft nog geen kostuum. Er valt nog zoveel te doen. De ene week denk ik, 'goh, ik heb nog zeeën van tijd' de andere week 'Help, ik ga nooit op tijd alles af hebben'. Is dit herkenbaar bij jullie?
|
|
Leen
7-9-2013
|
24-3-2013 20:25:47
Oh ja hoor,ik denk ook altijd ik heb alle tijd van de wereld. En als ik dan naar m'n to do lijstje kijk denk ik 'heeelp' . Kostuum hebben we ook al. Oh iemand dat komt filmen,wel leuk. Misschien toch ook maar op m'n lijstje zetten. Muziek is echt moeilijk vind ik. Ik ben ook niet zo traditioneel...m'ne vriend daarentegen... Ach we zullen er wel uitgeraken zeker. Zalig,je eerste pas in juni,bij mij is't pas in augustus . Nog veel tijd om schoentjes en lingerie te kopen dan wel.
|
|
|
|
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...
|