Terug naar overzicht
Ik zou het ook wel durven maar ben bang voor de hoge invoerkostenrekening nadien. Heb jij nog niets gekregen? Soms krijg je geen rekening, als jouw pakketje net door de controle van de douane glipt, maar anders kunnen dat rekeningen zijn van meer dan 50% van de waarde van jouw bestelling.. En hier ben ik een beetje bang voor. Bij Light in the Box is dit bijna altijd zo.
Hoi Karen, Ik heb 45 euro invoer moeten betalen. (Dus dat is niet veel per kleedje) en ik had daar ook al rekening mee gehouden omdat ik dat al eens had horen waaien.
Dat valt dan eigenlijk nog mee.. :) Kga het nog eens bekijken!
ik heb ook besteld bij light in the box ... 2jurkes voor de bruidskindjes samen voor 150euro, hoeveel invoerskosten moet ik dan betalen? als dat 50procent is, moet ik nog eens 75euro bijbetalen? dan heb ik 2 kleedjes voor 225euro, dan kan ik beter men bestelling nog annuleren en geld terug vragen.... voor dat geld kan ik hier ook wel ergens iets heeeeel mooi kopen!niet?
Ik weet het het is een tijdje geleden dat jullie hebben besteld, je kunt ook kiezen uit verschillende kleuren en materialen, hebben jullie dat ook aangegeven of gewoon de kleur van het plaatje besteld?ook zie ik verschillende prijzen voor dezelfde jurk op de site hebben jullie daar ervaring mee of is het zo hoe vaker je kijkt hoe duurder het wordt?De maat voering komt die overeen met de maattabel?En voor een lange jurk hoe is de lengte?