Terug naar overzicht
Het kleur van het kostuum maar dan enkele tinten lichter? Of wit? Of zilver/grijs :) ?
Je kan heel veel kleuren combineren met een blauw kostuum, maar voor de trouwdag vind ik wit echt het mooist. Mijn man had ook een blauw kostuum en bij zijn pasbeurt had hij toevallig een blauw hemd aan. Was erg mooi, maar het witte was zoveel mooier en feestelijker.
maar als je kleed niet 100% wit is (maar bv gebroken wit of ivoor) mag de man geen wit hemd aandoen, want dan lijkt je kleed vuil!En lictblauw? of champagnekleur( niet blinkend)?
Mijn vriend heeft ook een donkerblauw (bijna zwart) kostuum en zijn hemd is ijsblauw (dus heel lichtblauw, bijna wit)
@ Catherine: ik weet dat dat altijd gezegd wordt, als jouw kleed niet puur wit is, dat de bruidegom dan geen wit hemd mag aandoen opdat jouw kleed niet vuil zou lijken. Maar mijn kleedje was ook niet wit en mijn man zijn hemd was echt spierwit. Mijn kleedje leek op geen enkele foto vuil hoor
Allez, bijna wit is veel gezegd voor ijsblauw hoor :) maar alleszins geen babyblauw ofzo :D
Dag PeggyMijn man had ook een donkerblauw kostuum met wit hemd en dan een lichtgrijze gilet en das, heel mooi. En mijn kleed leek er inderdaad helemaal niet vuil langs hoor