Terug naar overzicht
Hoi!Wij drinken met onze gasten een glaasje bubbels na onze ceremonie en gaan dan op fotoshoot. We voorzien tijdens onze afwezigheid een broodjesbuffet/snacktafel en muziek van een livebandje. Gasten zullen bubbels, water of fruitsap kunnen drinken. We hopen in combinatie met broodjes dat de zattigheid wel zal meevallen ;)
Waarom shotofoot niet 's morgens doen? Ga je meer op je gemak zijn denk ik na de huwelijksmis en nog effe tijd hebben om je op het gemak te stellen tussen huwelijksmis en begin van de receptie
te rap getypt, fotoshoot moet het dus zijn :D
Ik zie dus enkel een gat van 1.5u he? En op zich valt dat toch nog mee? Ze kunnen ergens iets (non alcoholisch :p) gaan drinken/knabbelen terwijl jullie weg zijn? Ik denk dat dit voorbij vliegt. Gespreksstof genoeg op zo'n dag! Wij doen het op dezelfde manier, maar onze "suite" blijft bij ons thuis achter terwijl wij op shoot gaan. Wij eten snel onze lunch op en vertrekken, en zij doen het op het gemakje en drinken nog iets , waarna we allemaal samen naar de feestzaal gaan voor de ceremonie.
Wij zitten met nog een veel groter gat! ;) De gasten die heel graag komen hebben dat er wel voor over of gaan desnoods nog even naar huis, bij ons komen ze dan ook niet van heel ver.. De andere zullen dan gewoon iets gaan drinken.
Als bv. je schoonmoeder (of iemand anders die in de buurt van oudenaarde woont) het ziet zitten (als het niet over teveel mensen gaat) kan je de mensen daar even onderbrengen met wat fruitsap & cava en wat broodjes... Zattigheid zal nog wel meevallen zeker, die mensen moeten 's avonds ook terug naar huis rijden. En mensen die in de buurt wonen kunnen dan even langs huis en opfrissen eventueel.Anderszijds lijkt de fotoshoot eerst doen me een fantastisch idee, dan zit je haar & make-up nog helemaal perfect. En 16h is misschien wat laat om te trouwen maar dat lijkt me niet echt een probleem, of dat de mensen nu om 16h broodjes eten of op je kerkelijk huwelijk zitten lijkt me niet echt zo belangrijk.
Bijkomende vraagjes evt:Ik dacht aan een andere oplossing: evt een huifkarrentocht organiseren voor de mensen die van ver komen om dat 'gat' te kunnen opvullen maar dit kan natuurlijk enkel voor de mensen die van ver komen en hoe verantwoord je dat de ene kant van de fam meer krijgt als de andere? :sOfwel idd fotoshoot voor de trouw maar is je wit kleed dan al niet gans vuil onderaan van modder/gras/etc?xoxo