Terug naar overzicht
Bij mij wordt de lengte zeker ook gedaan want het kleed is momenteel veel te lang. Ze nemen wel alleen vooraan wat lengte weg zodat er zeker niets verandert aan de sleep Groetjes
Als ik zondag mijn schoenen heb ga ik ook eens dringend mijn retouchen laten doen maar wou mn schoenen hebben zodat ik deze kon aandoen voor mocht er iets beneden ook worden aangepast.
Idd, de lengte wordt zeker ook verkort als deze te groot is. Bij mij ook enkel de voorkant zodat mijn sleep even lang bleef!
Hallo , Onze dochter haar kleedje heeft een hele lange sleep . Voor haar wel iets te lang , Maar de rest van haar kleedje vond ze heel mooi , dus de eerste retouches zijn verleden zaterdag gebeurd .Sleep verkort De lengte aangepast aan haar schoentjes ( zodat ze er niet over valt )Als ze nog wat zou afvallen ( het is nog bijna 6 maanden ) wordt dit met de volgende pas aangepast .Eigenlijk kan je U kleedje naar U persoonlijke smaak veranderen en laten aanpassen .Er wordt een 1 malige retouche prijs aangerekend .Groetjes
@Brigitte: dat hangt er echt vanaf bij welke winkel je gaat. Bij mijn winkel betaal ik 50 euro en daar zitten dan alle retouches in (of er nu één of meerdere moeten gebeuren), maar andere winkels rekenen per uur aan en nog anderen rekenen per retouche een prijs. Ik zou dit dus zeker goed navragen.