Nu Online
Momenteel zijn er 514 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Jullie raad gevraagd bij verrassing voor de bruidegom...

7-2-2013 19:44:15
Hoi ,

Ik ben aan het werken aan een verrassing. Mijn origineel plan was een "Een lief boekje" en "een stout boekje" af te geven. In het Lieve boekje zouden 101 redenen staan waarom ik hem graag zie. In het stoute boekje zouden de foto's komen van mijn boudoirshoot van afgelopen zondag.

Ik heb echter maar 12 foto's en de boekjes met kwaliteitsvol papier beginnen pas vanaf 26 pagina's... Dus ben ik beginnen brainstormen.

Dit zijn de mogelijkheden:

Ik maak 1 groot digitaal boekje met een "lief" en "stout" gedeelte.

Ik knutsel zelf een boekje, dat ik laat inbinden in een kopiecenter en plak afdrukken van de foto's erin.. (Ik heb in verschillende winkels gezocht naar een kant en klaar fotoalbumplakboek, maar blijkbaar bestaan er niet zoveel leuke plakboekjes met weinig paginas meer...)

Ik steek de 12 afdrukken in een doosje en geef een apart boekje "100 redenen waarom ik van je hou"

Of hebben jullie nog leuke ideeën?

Lynn
9-3-2013
Meld misbruik

Reacties: 9 | Gelezen: 1050

valerie
25-5-2013
 Meld misbruik7-2-2013 19:53:03

Ho best wel spannend....ik heb aanstaande woensdag een boudoir shoot....., beetje (lees veel) zenuwachtig.....alleen weet ik nu al dat ik niet ga kunnen wachten om het boekje af te geven....
Ik zou 2 aparte cadeautjes voorzien en dan ook op 2 speciale momenten afgeven....het verrassingseffect is dan des te groter :-)

Tamara
23-5-2014
 Meld misbruik7-2-2013 20:28:01

Ik zou voor het doosje gaan. Dan weet hij misschien langs de buitenkant nog niet wat het is en is de verrassing inderdaad groter :)

Mag ik vragen bij welke fotografen jullie dit gedaan hebben? Ik zoek zo een fotograaf in O-VL maar vind er niet direct een...

Lynn
9-3-2013
 Meld misbruik7-2-2013 20:53:10

Ik ben bij Anyka in Antwerpen geweest, de foto's waren prachtig :-)

valerie
25-5-2013
 Meld misbruik7-2-2013 21:32:02

@ Tamara Ik heb een sessie geboekt bij weddings Lily....foto's heb ik nog niet, maar op hun site staat een mooie beschrijving van wat ze doen....
Weddings Lily zijn 2 vrouwelijke fotografen :-) in Oostende

Karen
25-5-2013
 Meld misbruik7-2-2013 21:53:12

Hey Lynn, ik heb hier ook wel interesse in. Hoeveel heb jij betaald voor de fotoshoot?

Lynn
9-3-2013
 Meld misbruik7-2-2013 22:02:49

http://www.anyka.be/ hier vinden jullie alle info. Haar studio is erg klein, maar het resultaat was echt leuk!!

caroline
1-6-2013
 Meld misbruik8-2-2013 8:06:07

Misschien moet je eens naar een schleiper winkel gaan. Daar zal je zeker wel iets vinden om een boek te maken of een idee opdoen over hoe je het nog op een andere manier kan afgeven.

Sandra
7-9-2012
 Meld misbruik8-2-2013 9:39:26

Hoi Lynn,

Ik ben ook bij Ankya geweest, Anneke doet dat goed é ;-)!
Ik heb een boekje '101 redenen' afgegeven toen we 1 jaar verloofd waren...en de avond voor de trouw heb ik mijn boudoir foto's afgegeven...ik heb de prints van Anneke gebruikt en deze in een album geplakt - old school dus - vooraan nog een kaartje geplakt waar ik een persoonlijke tekst heb opgeschreven en dan vervolgens de foto's...
Maar een doosje klinkt ook wel leuk...

Benieuwd wat uw verloofde er van zal vinden ;-)!

groetjes
Sandra

Karen
25-5-2013
 Meld misbruik7-3-2013 12:06:28

Hoi allemaal

Ik weet dat deze post al wat ouder is, maar ik zit met een probleem. Ik wilde graag een boudoirshoot doen en heb net geïnformeerd bij Anyka en alles is blijkbaar al volzet tot eind mei. Ik ben zelf van Mechelen en ben dus op zoek naar een goede boudoir fotograaf, waar ik liefst niet naar de andere kant van België voor moet rijden. Kunnen jullie misschien nog iemand aanraden? Voorlopig levert zoeken via google niet veel op...

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...