Terug naar overzicht
Ho best wel spannend....ik heb aanstaande woensdag een boudoir shoot....., beetje (lees veel) zenuwachtig.....alleen weet ik nu al dat ik niet ga kunnen wachten om het boekje af te geven....Ik zou 2 aparte cadeautjes voorzien en dan ook op 2 speciale momenten afgeven....het verrassingseffect is dan des te groter :-)
Ik zou voor het doosje gaan. Dan weet hij misschien langs de buitenkant nog niet wat het is en is de verrassing inderdaad groter :)Mag ik vragen bij welke fotografen jullie dit gedaan hebben? Ik zoek zo een fotograaf in O-VL maar vind er niet direct een...
Ik ben bij Anyka in Antwerpen geweest, de foto's waren prachtig :-)
@ Tamara Ik heb een sessie geboekt bij weddings Lily....foto's heb ik nog niet, maar op hun site staat een mooie beschrijving van wat ze doen....Weddings Lily zijn 2 vrouwelijke fotografen :-) in Oostende
Hey Lynn, ik heb hier ook wel interesse in. Hoeveel heb jij betaald voor de fotoshoot?
http://www.anyka.be/ hier vinden jullie alle info. Haar studio is erg klein, maar het resultaat was echt leuk!!
Misschien moet je eens naar een schleiper winkel gaan. Daar zal je zeker wel iets vinden om een boek te maken of een idee opdoen over hoe je het nog op een andere manier kan afgeven.
Hoi Lynn,Ik ben ook bij Ankya geweest, Anneke doet dat goed é ;-)!Ik heb een boekje '101 redenen' afgegeven toen we 1 jaar verloofd waren...en de avond voor de trouw heb ik mijn boudoir foto's afgegeven...ik heb de prints van Anneke gebruikt en deze in een album geplakt - old school dus - vooraan nog een kaartje geplakt waar ik een persoonlijke tekst heb opgeschreven en dan vervolgens de foto's...Maar een doosje klinkt ook wel leuk...Benieuwd wat uw verloofde er van zal vinden ;-)!groetjesSandra
Hoi allemaalIk weet dat deze post al wat ouder is, maar ik zit met een probleem. Ik wilde graag een boudoirshoot doen en heb net geïnformeerd bij Anyka en alles is blijkbaar al volzet tot eind mei. Ik ben zelf van Mechelen en ben dus op zoek naar een goede boudoir fotograaf, waar ik liefst niet naar de andere kant van België voor moet rijden. Kunnen jullie misschien nog iemand aanraden? Voorlopig levert zoeken via google niet veel op...