TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
Jennifer
6-9-2014
|
7-2-2013 22:38:10
Hey Ruben
Ik begrijp dat je door de tekst twijfelt of jullie nummer wel een goede openingsdans is, maar dit soort liefdesliedjes zijn vaak net de mooiste, hé.
Als dit liedje voor jullie juist en goed aanvoelt en een persoonlijke betekenis heeft, zou ik er niet aan twijfelen om dat te gebruiken :)
Groetjes
Jennifer
|
|
Elen
5-10-2013
|
7-2-2013 22:40:14
Gohjah, liever een persoonlijk liedje met een 'foute'tekst dan een onpersoonlijk liedje met de juiste tekst. Mijn mening dan.
|
|
Lynn
9-3-2013
|
7-2-2013 22:50:18
Hoi,
Ik ken het probleem.. Ons liedje is ook totaal niet geschikt voor een openingsdans, het is een dancenummer en we kunnen allebei niet dansen.
En het lukt gewoon niet om de geschikte slow met de geschikte tekst te vinden... :(:(:(
Ik zou zeggen, oren spitzen, misschien komt er nog iets onverwachts voorbij... Ik ben daar ook nog op aan het hopen, al rest ons nog maar 29 dagen om te beslissen...
|
|
Sara
30-3-2013
|
7-2-2013 22:58:51
Tja het hangt natuurlijk af van hoe erg de tekst is Het liedje dat ons bij elkaar heeft gebracht noemt (letterlijk vertaald uit het Spaans) " ik heb geen geluk in de liefde" en gaat over iemand die verraden wordt. Dus met heel wat Spaanssprekenden op het feest was dat echt geen optie voor ons.
Maar als jij je goed voelt met dat liedje zou ik het gewoon kiezen en zolang het niet over bedriegen gaat vindt ik het best kunnen. En anders kan je ook altijd een ander liedje zoeken dat op een ander manier iets betekent, bv. van een artiest waarvan jullie samen naar een concert zijn geweest (dat hebben wij nu gedaan) of uit jullie lievelingsfilm ofzo...
Veel succes in ieder geval!
|
|
Evy
27-7-2013
|
7-2-2013 23:19:52
Ikzelf luister wel naar de tekst als ik naar een liedje luister, maar heel veel mensen doen dit niet. Zou zeggen als dit jullie liedje is, dan zou ik er niet achter kijken en dat liedje nemen. Het blijft natuurlijk mooi en symbolisch hé als dit jullie eerste slow was.
|
|
vanessa
29-3-2013
|
8-2-2013 9:06:24
Hoi, ik heb altijd gezegt dat als ik ooit trouw mijn nummer claude barzotti zou worden met 'Aime moi' nu zijn we enkele jaren verder en ik huw op 29 maart wij hebben gekozen voor rammestein ohne dich totaal anders maar mijn vriend hoort dit graag en ik ook de tekst is ook mooi. veel succes en kies waar jij je goed bij voelt meid! vanessa
|
|
Ruben
7-9-2013
|
9-2-2013 22:19:40
tnx for the tips
|
|
Ruben
7-9-2013
|
17-2-2013 22:58:07
We zijn eruit :) We gaan voor ONS liedje gaan! Bedankt allemaal enne... nog veel succes he;)
|
|
|
|
Altijd op jouw ritme! Specialiteit van huwelijksfeesten.
in West-Vlaanderen |
Lable.be - De discobar waar het koppel centraal staat
in Beerse |
in Opwijk |
Coverband and live band on higher level
in Deurne |
Professional Party DJ Services - Allround Trouw & Feest Deejay
in regio Zuiderkempen |
LIVE MUZIEK & DJ
in Schelle |
Allround party DJ, eerlijke prijzen, ambiance inbegrepen!
in Schoten |
Feesten in stijl
in Kessel-Lo |
MUSIC IS THE SOUNDTRACK OF OUR LIVES
in west - vlaanderen |
uw perfecte dansfeest, daar maken we werk van.
in Oost- en West- Vlaanderen |
fun op je dansvloer ----- DJ's ----- 0496 51 14 14 -- http://infinity.be/
in Diksmuide en Zaventem |
A brand of magic never fails
in Menen |
in Belsele |
Pro allround Dj op je feest of fuif ! Reeds 18 jaar partytime!
in heel Vlaanderen |
Van Gala tot Party
in Wetteren |
De kwaliteit van uw feest is het allerbelangrijkste voor ons
in Aalter |
DJ - VIDEOGRAAF - VIDEOSCHERM
in Vlaanderen - Antwerpen - Limburg |
|