Nu Online
Momenteel zijn er 495 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

trouwringen? en huwelijksreis? CHEK!

7-2-2013 22:55:51
Hey beste bruidjes,

Hubbie-to-be en ik hebben een drukke week achter de rug!
Dinsdag hebben we onze trouwringen gaan kiezen! We zijn super bediend geweest bij fede di oro te Izegem! Juwelen Depuydt in Diksmuide kan daar nog wat van leren!! (die wimpelde ons enkele weken geleden af, om dat hij binnen een paar weken korting gaf, we mochten niet eens de trouwringen bekijken laat staan passen, ze stonden in zijn etalage dus moesten we daar maar kijken zei die... een schande! Nog nooit ben ik zo'n slechte servies gehad!)

En vandaag hebben we ook onze honeymoon geboekt, en het is Cyprus geworden, kan al niet wachten!! ;-)
Dan hebben we enkel nog onze bestelling van onze uitnodigingen (ontwerp is al klaar)
lingerie en schoenen voor mij op ons lijstje staan.
Alsook nog een afspraak met onze viering meester en ceremoniemeester en dan zijn wij helemaal rond! Zalig!!

Veel succes nog aan iedereen!
En 1 gouden tip, geen stress het komt allemaal goed!
(deze zin heb ik ook veel tegen mijzelf moeten zeggen ;-) )

Evy
20-7-2013
Meld misbruik

Reacties: 8 | Gelezen: 749

Evy
27-7-2013
 Meld misbruik7-2-2013 23:16:32

Leuk hé als je van alles kan afvinken. Wij zijn aan het twijfelen tussen twee juweliers, maar vroeg me af of je bv. kan gaan kijken en dan toch niets kopen bij hen. Vind da zo raar. Maar als ze doen zoals jij beschrijft, zou ik er zeker niet mee inzitten.

Jullie huwelijksreis zal fantastisch zijn. Wij zijn al naar Cyprus geweest en vonden het echt zalig. Naar welk hotel ga je?

Succes nog met de voorbereidingen!

Saar
7-9-2013
 Meld misbruik8-2-2013 7:29:29

Wij zijn van Diksmuide, maar zijn ook naar Izegem geweest voor de ringen en zijn daar eveneens super ontvangen! Bij dat we tot daar gereden zijn en Depuydt links hebben laten liggen. Zo te horen was het niet de moeite daar.

Wij hebben enkele jaren geleden Cyprus ontdekt. We hebben er een prachtige reis gehad. Nu twijfelden we of we voor onze honeymoon niet terug naar daar zouden trekken. Uiteindelijk hebben we voor Gran Canaria gekozen, want daar ben ik nog niet geweest. We doen Cyprus later nog wel een keertje over.

Stéphanie

Meld misbruik8-2-2013 11:58:04

Hééé wij gaan ook naar Cyprus op huwelijksreis! Ik kijk er super hard naar uit!
Wij mogen zaterdag onze ringen gaan passen bij Fede di Oro. Ben ook heel tevreden van hun service!

tima
8-9-2012
 Meld misbruik8-2-2013 12:48:06

wij zijn van woumen en onze huwelijksringen zijn ook van fdo :)

Inge
20-7-2013
 Meld misbruik8-2-2013 17:21:49

wij zijn disndag ook geweest, welk uur jullie ?

Evy
20-7-2013
 Meld misbruik8-2-2013 22:30:18

Bedankt voor de leuke reacties iedereen!! :-)
Evy wij gaan naar hotel atlantica bay in Cyprus,
Tima, wij wonen ook in Woumen :D
En Inge wij hadden een afspraak om 21u30 afgelopen dinsdag bij fede di oro.
(dat is echt hun pluspunt dat je ook s 'avonds laat mag gaan, met ons werk en zo was dit ideaal).
Stéphanie, je gaat daar zeker ringen vinden naar jullie smaak ze hebben verschillende stijlen, je kan een ring kiezen maar ook van kleur veranderen, en als er dan nog niets tussen zit kan je, je ringen zelf ontwerpen en samen stellen, zeer professioneel en discreet word je er bediend, alleen maar voordelen!!

Evy
27-7-2013
 Meld misbruik9-2-2013 21:11:39

Heb jullie hotel juist eens bekeken, ziet er dik in orde uit hé. Wij zaten eerst in de riu cypria resort (is ondertussen veranderd van naam), maar we zijn daar weggelopen. Het was echt een ramp. We zijn dan verhuisd naar de atlantica golden beach. Dat was echt een pareltje. Het schijnt dat de atlantica hotels zowiezo heel goed zijn, dus ik denk wel dat jullie een fantastische reis zullen hebben. Cyprus zelf is ook heel leuk.

wendy
7-9-2013
 Meld misbruik10-2-2013 2:16:24

Wij zijn speciaal van willebroek naar izegem gereden, en was inderdaad de moeite!!! Supervriendelijke meneer, genoeg privacy om te kiezen, en toen het wat emotioneel werd omdat ik mijn grootmoeder haar ring moest achterlaten (die wordt verwerkt in mijn ring) toonde hij echt begrip... Ja, het was ver voor ons maar heb er zeker geen spijt van!!!

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...