Terug naar overzicht
Wat ik ook al gezien heb: bruid en bruidegom zitten met hun rug naar elkaar en houden een schoen van elkaar en een eigen schoen vast. Dan stelt er iemand vragen (bv "Wie is de beste chauffeur?" "wie heeft het grootste gat in zijn hand?") en het bruidskoppel moet antwoorden, ze steken de schoen op van de bruid als het antwoord de bruid is en die van de bruidegom als het antwoord de bruidegom is.Vind ik nog wel origineel!!Groetjes
Oh ja leuk! Het zijn echt zo'n dingen die ik zoek, bedankt!
Ik heb ook al gezien dat ze dit met barbies doen. is ook wel leuk. Elk een barbie en een ken vast Groetjes
Wij gaan kaartjes ronddelen waarop mensen kunnen 'gokken' op onze openingsdans. Zelf zitten we altijd te raden, dus nu vonden we dat een leuke bezigheid voor onze gasten. Wie juist raadt, wint een door ons gebakken taart of een fles champagne ofzo.
Je kan een soort stoelendans doen ; ik bedoel 5 stoelen met 5 vrijwillegers en dan vraagt de DJ, om een voorwerp te gaan zoeken bvb : een sluitelbos , als de mensen op zoek zijn bij de gasten wordt er één stoelweg genomen, die die als laatst terug komt met een bossleutels verliest.Ja kan dat met een tal van voorwerpen doen bvb een riem een pen een bril etc...Je kan ook karaoké doen mannen tegen vrouwen, indien de DJ een groot scherm heeft, dat is ook heel tof. Een Italianse traditie ter vervanging van de kousenband, is het speldenspel. Vrouwen hangen zoveel mogelijk biljetten aan de bruidgom zijn kostuum en mannan zoveel mogelijk biljetten op de bruid haar kleed met speldjes.