Terug naar overzicht
Ik nog 90 dagen ofzo, en ik had vannacht de zoveelste nachtmerrie over een trouwkleed dat op de ochtend van mijn huwelijk overal achter bleef haken met vele scheuren tot gevolg. Je bent niet de enige :-)
ik ben nog op 183 dagen en heb al van die paniekaanvallen. In principe loopt het goed, alleen wat trager als verwacht, en ben zowat het overzicht kwijt wat ik wanneer moet doen :pVooral de openingsdans doet mij nogal hard zweten :-) Idd je bent niet de enige! ;-)
Oh als het normaal pas op de 35e dag, 90e dag of de 183e dag dan mag ik wel even naar de huisarts. Ik heb nog 567 dagen te gaan en slaap nu al slecht. Heb me zelf al wel voorgenomen om na het regelen van de fotograaf en de zaal even te stoppen met regelen. Denk dat het voor mij dan al een hoop is opgelost.Maar beetje gezonde spanning is wel logisch denk ik. Maar nog even volhouden! Lekker veel ontspannende dingen doen, leuke dingen doen, en dan is het zo de dag!
Nachtmerries nog niet. Mijn toekomstige wel. :-)Het gaat snel daar zijn. Zoals u dacht ik meer als een jaar geleden eerst de grote regelingen en dat ff pauze, maar voor ge het weet is het zover...
Ik snap wat je wil zeggen hier nog 57 dagen... Je denkt dat je met alles goed mee bent alle grote dingen staan vast. maar als het plots dicht komt zijn er nog zoveel kleine dingen te doen en nog zo weinig tijd...
Ik heb dat nu al :D nachtmerries dat ik in men pyjama op het gemeentehuis sta of dat de kapper dicht is en dat soort dingen. Echt stom en achteraf wel grappig. Ik ben wel heel stress gevoelig en als er grote stressmomenten zijn neem ik homeopathische pilletjes om het toch onder controle te houden :)
homeopathische middeltjes? Wat? Helpt het? Ik wil dat ook!!!
Je hebt goede pillentjes van Valdispert. Heb ik ook een tijdje geslikt, niet voor de voorbereidingen hoor maar bij me werk. Kan je halen bij de kruidvat e.d. En tja, ik denk dat het voor mij niet uitmaakt of ik 3 maanden even niks doe. Dan heb ik nog 1,5 jaar he. Maar ik snap precies wat jullie bedoelen hoor. Ik was al zenuwachtig op de bruiloft van mijn zus, dus ik bereid me vast voor op die van mijzelf... hahaha.Succes!
Die stress hoort erbij zeker, Waar ik stress van krijg is dat men wederhelft nog steeds op alles antwoord 'het komt wel goed, tijd genoeg'...