Nu Online
Momenteel zijn er 468 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

versiering kerk

15-2-2013 8:59:42
Ik zou graag de kerk op een originele, mooie manier versieren. Maar eens niet met bloemen. Ik heb al aan ballonnen gedacht. Hebben jullie nog andere ideetjes?

Ann
19-7-2013
Meld misbruik

Reacties: 7 | Gelezen: 747

Elen
5-10-2013
 Meld misbruik15-2-2013 9:00:26

tule - orginele lantaarntjes met kaarsjes - ...

Marie
10-8-2013
 Meld misbruik15-2-2013 10:23:42

Hey Ann

Ben persoonlijk niet zo'n fan van ballonnen voor een huwelijk, vind dat meer iets voor een doop of communiefeest (maar dat is mijn mening natuurlijk ;))

Om je gangpad te versieren kan je van die shephard's hooks gebruiken waar je leuke lantaarns met kaarsen aan hangt, heel romantisch en stijlvol :)
Met tule, leuke linten (in de kleuren van de rest van je decoratie, als je met kleur werkt), pomanders en pom poms kan je ook heel leuke dingen doen.

Er bestaan toffe websites en blogs waar je veel ideetjes kan opdoen (je moet maar eens googlen), bv Etsy, style your wedding, trouwshop.com,....)

Groetjes en veel succes nog!!

Marie

Alexandra
14-9-2013
 Meld misbruik15-2-2013 10:53:54

Ik deel volledig Marie's idee! Van die haken, lantaarns, tule, pompoms, helemaal my cup of tea :-) Wat ik ook mooi vind zijn van die iets hogere glazen vazen (gewone simpele cilinders) met water en een wat grotere drijfkaars in, daar kan je ook een mooie, simpele maar stijlvolle wandelgang mee maken...

katrien
3-8-2013
 Meld misbruik15-2-2013 18:28:28

Die sheperd hooks zien er idd heel leuk uit! Maar waar koop je dat? .....

Peggy
30-11-2013
 Meld misbruik15-2-2013 19:50:49

seg, wat ik mij afvraag .. ga je echt zoveeeeeeeel lantaarns kopen dan voor die ene keer ... ik ben zelf wild van kaarsjes .. was aan't denken om confituurpotjes of zo te verzamelen en daar inderdaad een kaarsje in zetten ?

wat zijn shephard's hooks ?
en wat doen jullie juist met die pomponnen ?

Katrien
11-5-2013
 Meld misbruik15-2-2013 20:12:25

Of vazen met wat decoratiezand in en een kaars en wat rozenblaadjes of kaders aan de stoelen met foto's van jullie van vroeger tot nu... Linkerkant foto's van u bv en rechterkant van u verloofde

Charlotte
25-5-2013
 Meld misbruik16-2-2013 14:07:52

Ik ben pomanders aan het knutselen in het wit. Ik zal deze dan met een wit lint aan de stoelen hangen ipv bloemen. Super veel werk, maar wel origineel :-).

Groetjes

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...