Terug naar overzicht
tule - orginele lantaarntjes met kaarsjes - ...
Hey AnnBen persoonlijk niet zo'n fan van ballonnen voor een huwelijk, vind dat meer iets voor een doop of communiefeest (maar dat is mijn mening natuurlijk ;))Om je gangpad te versieren kan je van die shephard's hooks gebruiken waar je leuke lantaarns met kaarsen aan hangt, heel romantisch en stijlvol :)Met tule, leuke linten (in de kleuren van de rest van je decoratie, als je met kleur werkt), pomanders en pom poms kan je ook heel leuke dingen doen.Er bestaan toffe websites en blogs waar je veel ideetjes kan opdoen (je moet maar eens googlen), bv Etsy, style your wedding, trouwshop.com,....)Groetjes en veel succes nog!!Marie
Ik deel volledig Marie's idee! Van die haken, lantaarns, tule, pompoms, helemaal my cup of tea :-) Wat ik ook mooi vind zijn van die iets hogere glazen vazen (gewone simpele cilinders) met water en een wat grotere drijfkaars in, daar kan je ook een mooie, simpele maar stijlvolle wandelgang mee maken...
Die sheperd hooks zien er idd heel leuk uit! Maar waar koop je dat? .....
seg, wat ik mij afvraag .. ga je echt zoveeeeeeeel lantaarns kopen dan voor die ene keer ... ik ben zelf wild van kaarsjes .. was aan't denken om confituurpotjes of zo te verzamelen en daar inderdaad een kaarsje in zetten ? wat zijn shephard's hooks ? en wat doen jullie juist met die pomponnen ?
Of vazen met wat decoratiezand in en een kaars en wat rozenblaadjes of kaders aan de stoelen met foto's van jullie van vroeger tot nu... Linkerkant foto's van u bv en rechterkant van u verloofde
Ik ben pomanders aan het knutselen in het wit. Ik zal deze dan met een wit lint aan de stoelen hangen ipv bloemen. Super veel werk, maar wel origineel :-).Groetjes