Nu Online
Momenteel zijn er 646 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

kledij man, maar geen kostuum

15-2-2013 20:30:43
Hallo allemaal,

Wij zouden dringend voor kledij voor mijn ventje moeten gaan kijken, maar we weten niet waar te beginnen. Hij wil niet in kostuum trouwen, wat voor mij geen probleem is, maar we weten nu niet goed waar we dan wel moeten gaan kijken. Iemand tips? Wij zijn zelf van Lier, maar willen er gerust wat verder voor rijden.

Alle suggesties welkom!

Alvast bedankt!

groetjes, Sabrina

Sabrina
8-6-2013
Meld misbruik

Reacties: 8 | Gelezen: 1150

lien
4-5-2013
 Meld misbruik15-2-2013 22:48:12

bij Wellens in herentals, daar hebben ze zowel kostuums als gewone kledij en daar hebben ze een hele ruime keuze.

edith
29-6-2013
 Meld misbruik15-2-2013 23:28:33

Mijn ventje zal ook geen kostuum aandoen. In de etalage van de WE zag ik ist moois voor hem. Een jeans, hemd of mooie stijlvol tshirt en een blazer.

candy
20-7-2013
 Meld misbruik16-2-2013 1:02:12

ja mijn ventje zal ook een kostum aan doen heeft hij gezecht. Hij heeft het al gekocht maar waar wilt hij niet zeggen. Hij heeft het in aalst gekocht dat is al da ik weet

Debby
31-12-2019
 Meld misbruik16-2-2013 9:45:31

Pierrot fashion in liedekerke. Daar gaan we ook kijken voor mijn ventje. Is wel even rijden maar is niet ver van de autostrade dus dat valt dan nog wel mee.

Alexandra
14-9-2013
 Meld misbruik16-2-2013 9:57:40

- De Zon (Berlaar)
- Vixx Victor (Putte)

Als je toch wat in de buurt wil blijven :-)

Sabrina
8-6-2013
 Meld misbruik16-2-2013 10:09:38

Bedankt voor de tips!

iris
20-7-2013
 Meld misbruik16-2-2013 12:37:57

hier wil ventje ook geen kostuum ,
dus hier een mooie jeans ,hemd en blazer.
zolang ze hun maar goed voelen die dag is voor mij belangrijker

Ellemieke

Meld misbruik17-2-2013 13:36:08

Gaastra? sportief en toch gekleed...

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Mannenmode nodig?
Het Bruidsparadijs Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres! in Merksem
Alles voor je huwelijk onder 1 dak: bruidsjurken (+ schoenen, lingerie, ..), ceremoniewagens, trouwauto's, trouwkostuums, suitekleding, trouwaccessoires als gastenboeken, kaarsen, drukwerk, trouwringen (één ring gratis bij jurk+kostuum+trouwringen), ... Meer info
De Maeyer Ceremoniekostuums Verhuur kostuums voor heren en bruidsjonkers in Sint-niklaas
Wij verhuren kostuums voor elke gelegeheid. U heeft keuze uit Jacquets, Smokings en kostuums in verschillende kleuren (zwart, grijs, grijs met een streep) NIEUW BLAUWE KOSTUUMS Wij hebben ook Jacquets en blauwe kostuums voor bruidsjonkers Meer info