TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
Nika
2-8-2013
|
17-2-2013 11:20:03
begrijp me allemaal wel niet verkeerd hé... ik wil zeker en vast nog trouwen, hij is zeker en vast diegene die ik wil :)
|
|
krista
9-8-2013
|
17-2-2013 11:38:06
Hoi Nika, Ik begrijp je volledig. Ik denk dat dit heel normaal is. Ik ben al n stukje ouder dan jij maar ik heb soms nog zo'n benauwd gevoel. Mijn leven is niet bepaald over rozenblaadjes gegaan. Ik weet 100% zeker dat ik het lot uit de loterij gewonnen heb met mijn ventje, ik ben supergelukkig met hem en wil hem zeker nooit meer willen verliezen... Maar ik heb ook van die dagen dat ik aan alles twijfel, terwijl wij al bijna 5 jaar samen wonen, dus veel zal er niet meer veranderen. Dus dit lijkt me heel normaal. Ns diep adem halen op deze momenten ;-) Dikke knuffel, Krista
|
|
Nika
2-8-2013
|
17-2-2013 11:44:48
Hoi Krista,
ja wij wonen ondertussen ook al wel 2 jaar samen in april en zijn dan ook 3,5 jaar samen... en ik denk er net zo over zoals jij... maar amai, de laatste dagen...
ben wel "blij" te horen dat het bij mij alleen zo niet is... ik weet ook wel dat hij mij supergraag ziet en ik hem ook, maar het wordt ook een beetje een gewoonte dat we er altijd zijn voor elkaar.... da's wel fijn natuurlijk hé :)
en de vele voorbereidingen erbij maken het allemaal ook een beetje spannend hé... Zal toch blij zijn als het zover is!
dank je wel!
xxx
|
|
Charlotte
25-5-2013
|
17-2-2013 12:32:09
Hey Nika
Ik sta er soms ook bij stil dat ik ga trouwen en dat trouwen een grote verbintenis voor het leven is. Begrijp me niet verkeerd he, hij is de man van mijn leven, maar soms is het gewoon een beetje beangstigend en ik vind het een hele grote stap, dus is het normaal dat je daar over nadenkt.
|
|
Nika
2-8-2013
|
17-2-2013 12:40:15
doordat jullie met 2 hier zo ook al reageren, stelt het mij toch ook al heel wat gerust hoor... ben echt blij dat ik hier even 'soort'genoten tegenkom... en dat het niet zo raar is als ik dit even denk :) dus dank je wel!
|
|
Nathalie
27-9-2013
|
17-2-2013 13:19:37
Hey Nika,
Wat ben ik blij dat jij dit hier schrijft! Begrijp me niet verkeerd hé maar ook wij zijn nog niet heel lang samen (in mei zal het 3 jaar zijn). Wij zijn wel gaan samenwonen als we 6 maand samen waren en hebben vorig jaar in aug een huis gekocht.
Er verandert hier ook heel wat en soms ben ik wat bang maar dat gaat snel over als ik denk wat voor een prachtige man ik niet zal hebben in september.
Wij maken zoveel plezier samen en zien elkaar graag maar ik denk dat hij net zoals mij soms wat bang is en dat dit normaal is. Ieder heeft zijn slecht kantje (ik omdat ik alles nogal vlug wil vastleggen) en dan denk ik soms van oh neen wil hij nog met me trouwen en omdat ik zo eerlijk ben vraag ik dat dan ook :-) maar kmag het niet meer vragen, hij wil mijn man worden. Ik had gewoon wat bevestiging nodig.
Dus niet over piekeren, dat is normaal en anders heb je hier het forum hé.
groetjes
|
|
Nika
2-8-2013
|
17-2-2013 15:19:30
ja, lang leve het forum Nathalie :) ik twijfelde eerst wel om het hier neer te schrijven hoor, want het kon mssn een beetje raar klinken... maar ondertussen ben ik helemaal opgelucht en is het piekeren al weer een aantal uren verdwenen :) ps. hij heeft trouwens een prachtig kostuum gekozen en ik zal blij zijn als ik hem in vol ornaat voor m'n voordeur zal zien staan!
|
|
Annelies
13-7-2013
|
17-2-2013 17:58:01
je bent zkr niet alleen, hier ook zo. Vanalles die door je hoofd schiet, zenuwen. 's nachts niet goed slapen omdat je dan ligt te denken aan wat er nog allemeel geregeld moet worden. Zal ook blij zijn als DE dag er is. Dan eindelijk eens genieten van al die voorbereiding en hopelijk geen zenuwen meer.
|
|
Kelly
13-7-2013
|
18-2-2013 9:24:02
hoi , dames, hier ook zo'n bruidje in spe hoor! in den dag gaat dat goed, druk bezig op het werk, het huishouden, de kinderen, maar als ik in mijn bed ga liggen, dan begin ik te denken, oh ik moet dat nog doen, we moeten dat nog regelen, doe ik hier wel goed aan, doen we daarin niets verkeerd, ...... en dat terwijl wij toch 2 jaar verloofd zijn, dus ik kan alles rustig regelen, bezien, bekijken, ... geen stress of haast bij ons nodig. en toch ... blijf ik denken, we gaat dat vergeten, of ik krijg dat nooit inorde!
Pppff, kijk zo uit naar onze dag, wordt gewoon genieten!
|
|
|
|
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...
|