Terug naar overzicht
HeyWij hadden het volgende koor: jongerenkoor Malaikawww.malaika.be
Als het ook muziek van over de hele wereld mag zijn, vind je hier een hoop nuttige links naar koren uit heel Vlaanderen: http://www.amahoro.be/links-mainmenu
Dankjewel Dames! Vrees alleen dat een Jongerenkoor niet zo simpel is gezien we op een vrijdag trouwen... Xx
Hallo Sofie,Buiten onze eigen duo of trio formule zingen we ook bij het vocaal ensemble "Just for fun". Of het mogelijk is om op te treden op je trouwdatum moeten we dit uiteraard bespreken met de leden, om te kijken of er dan voldoende stemmen vrij zijn.Het is dus wel handig om je trouwdatum te weten. (staat hier nergens vermeld) Bovendien moet er ook gekeken worden welke nummers en genre muziek je wenst...Groetjes,Ingrid & Xavieri.o. Love Missioninfo@lovemission.be0475 414541
Hallo Ingrid & Xavier, Het zou gaan over vrijdag 13.09.2013 (ik krijg die datum hier nergens toegevoegd aan mijn profiel). Ik weet niet met hoeveel jullie zijn, maar zijn op zoek naar een ensemble van minstens 10personen. Qua stijl zoeken we een mooie balans tussen klassiek en modern :-) Alvast bedankt voor de reactie! Groetjes!