Terug naar overzicht
Oei, bij mij lijkt mijn fotootje ergens door de tekst te zweven... hopelijk zien jullie alles wel goed?
dit is alleszins het eerste deel van de tekst : Met nog een 200tal dagen op de teller, hebben weer enkele zaken kunnen afvinken.- Ik heb de benodigdheden besteld en aangekregen om de juwelen voor mijn bridesmaids en getuige te maken. Nu nog eens bekijken en denken hoe ik ze maak, welke combinaties enz. Ik maak voor elk een ketting, oorbellen en armbandje.- Onze honeymoon is geboekt ! 16 dagen Dominicaanse Republiek ! We vertrekken een klein weekje na onze trouw. Omdat ons 4jarig zoontje meegaat, moesten we een beetje rekeninghouden met kinderfaciliteiten, kamermogelijkheden en speeltuigen/zwembad. Daarom is onze keus gevallen op Grand Palladium Bavaro Resort. Jeeeej ! Een tip : Arke.nl is honderden euro's goedkoper per persoon en kinderen betalen véél minder dan bij Belgische touroperators. Je vertrekt via Schiphol (Amsterdam), maar met vb Neckermann zouden we eerst in Frankfurt moeten overstappen, dus dan lijkt mij rechtstreeks vertrekken van Schiphol makkelijker :-)
het schoentje zweeft inderdaad over de tekst ik was hier al aan het vloeken omdat ik dacht dat het weer van die reclame spam was Ik heb je berichtje 2x geopend voor mijn oog viel op je reactie hieronder hahahahaha!Het is een mooi schoentje, en zal zeker passen bij het geheel als er ook een zwart detail in je jurk voorkomt..; Misschien kan je eens bij een schoenmaker gaan horen ivm je hak? Ik zou het nu niet met een stift gaan kleuren want dat kan wel eens dik tegen vallen.Met wat geluk kan de schoenmaker de hak gewoon overtrekken met een stukje stof gelijk aan je schoen? Maar al bij al vindt ik dat bruin hakje er niet aan storen hoor En het klopt wat je zegt over Arke.nl Wij wonen nu wel in Nederland, maar echt vlak aan de grens met België dus we doen ook veel via België.. ook omdat we altijd in België gewoond hebben en als het nog zo dichtbij is leer je dat niet af he Maar mijn ouders boeken ook steeds via Arke.nl want er is meestal zo'n prijsverschil! En aan de hand van waar je woont in België is Amsterdam en Brussel soms even lang rijden, al staan veel mensen daar dikwijls niet bij stil... En ook voor het geld dat je uitspaart kan je al wel eens tot schiphol rijden he.. het is niet dat je een volledig bak brandstof oprijdt tot daar en dan nog kost die geen honderden euro's! Nog heel veel succes met de verdere voorbereidingen
JA IK DENK DAT DA SCHOENTJE?BIJ JE PAST!!!!