Nu Online
Momenteel zijn er 99 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

stropdas.org: bestelling en betaling?

22-2-2013 13:52:46
Hoi dames,

we hebben stilaan gekozen welke kleur plastron we onze suitemannen willen laten dragen... maar ik las hier even geleden dat je daar ook kon betalen na het ontvangen van de zending...

maar ik vraag me af hoe dan?
bij mij staat daar
Creditcard (ipayment) (?)
PayPal– met uw PayPal-account – incl. automatische incasso, creditcard – betalen
Rekening– Kopen op rekening: kopen op rekening is van geval tot geval voorbehouden

wat moet ik dan nemen? (oké dit is misschien een domme vraag, maar ik wil gewoon zeker zijn dat ik het juist doe :) )

merci voor de hulp!

Nika
2-8-2013
Meld misbruik

Reacties: 5 | Gelezen: 964

Kathleen
21-6-2013
 Meld misbruik22-2-2013 15:44:26

Kopen op rekening is normaal achteraf betalen.

Veva
28-9-2013
 Meld misbruik22-2-2013 16:41:51

Kopen op rekening inderdaad.

Ik heb gisteren mijn bestelling gekregen en ben super tevreden!

Nika
2-8-2013
 Meld misbruik22-2-2013 19:44:33

oké ik heb ze ook besteld, ik ben benieuwd! en valt de kwaliteit een beetje mee? :)

Veva
28-9-2013
 Meld misbruik23-2-2013 10:39:53

Ik vind ze zeer goed voor die prijs. Wij hebben er van 10 € / stuk. De kleur is wel wat anders dan online maar nog altijd goed.

Wij zijn tevreden :-)

Nika
2-8-2013
 Meld misbruik23-2-2013 11:16:26

haha ik hoop ze maandag hier al te hebben se... wij hadden deze gekozen: http://www.stropdas.org/stropdas-lichtrood-p-11334.html

ben benieuwd wat het gaat worden en of het bij iedereen in de smaak valt... het is nu niet zo'n speciaal kleurtje, maar we hebben een gemengde suite, dus iedereen moet zich er goed bij voelen hé!
x.

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...