Nu Online
Momenteel zijn er 674 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Happy !

22-2-2013 17:15:10
Hoi hoi,

Mijn weekend is super begonnen.
Mijn atypische zwarte bruidspumps zijn net geleverd... I looooove them !
Ik moet ze nog wel wat inlopen natuurlijk, maar ze zijn zo cute !
En dat voor 40€ (veel korting gekregen).
Hopelijk gaat het niet regenen, want het zijn een soort peeptoes/sandaaltjes.
Misschien moet ik nog een 2e paar reserve pumps kopen.
Een vrouw kan nooit genoeg schoenen hebben, he ! :-D

Enjoy the weekend ladies !

Carrie
13-9-2013
Meld misbruik

Reacties: 4 | Gelezen: 753

Karen
13-7-2013
 Meld misbruik22-2-2013 17:44:13

Hey Carrie

Van waar komen ze?

Ik heb zwarte peeptoe pumpjes met een klein hieltje van bij Zalando, en ik vond die met 69 euro al heel goedkoop, maar jij doet precies nog beter! :D

Carrie
13-9-2013
 Meld misbruik22-2-2013 17:49:00

Die van mij zijn er van Tamaris, ze waren normaal 60€ en nu maar 35€ (en dan nog verzendkosten).
Ik heb ze uiteindelijk bij de outlet van Veja.be gevonden, want nergens anders konden ze nog aan mijn maat geraken :-)
Voor een fotoke, zie post http://www.wijtrouwen.com/nl/forum/?msgid=474349
Ik dacht het bruine hieltje te kleuren, maar misschien ga ik dat idee toch maar afblazen. Het valt namelijk niet zo erg op :-)

Karen
13-7-2013
 Meld misbruik22-2-2013 17:55:30

Oh mooi, elegant! En idd, 'k zou het hakje niet kleuren. Dat valt niet op, enkel jij ziet dat :).

Carrie
13-9-2013
 Meld misbruik22-2-2013 19:29:20

Bedankt :-)
Ik ben zelf al redelijk groot, dus ik wou geen te hoge hak, anders heeft de suite een stijve nek tegen 's avonds :-)

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...