Nu Online
Momenteel zijn er 295 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Dit wilde ik even kwijt

24-2-2013 16:35:38
Laat me beginnen met te zeggen dat wij 14 jaar samen zijn en 3 kindjes hebben.
Uiteindelijk beslist om dan toch te trouwen.
In eerste instantie gingen we het klein en bescheiden houden, maar stilaan is alles groter en groter aan het worden.
Zo heb ik me een echt trouwkleed besteld, zitten we aan een lijst met bijna 180 mensen voor een avondfeest.

We hebben nog niets vastgelegd en plots slaat (vooral bij mij) de twijfel en paniek toe!
Voorzichtig heb ik dat aangebracht aan mijn ventje, en we zijn het gelukkig eens dat we een dag willen beleven waar we ons beiden goed voelen.
Aangezien we alletwee liever achter dan in de spotlights staan, zouden we op de reset knop duwen en van O terug opnieuw beginnen met plannen.

Terug naar ons eerste idee: trouwen op gemeentehuis, dan gaan eten met ouders, getuigen en enkel broers en zussen.
Zo kunnen de (kleine) kindjes heel de tijd bij ons blijven en zijn we op een deftig uur terug thuis.

Ik ben heel emotioneel omtrent deze beslissing, er valt als het ware een last van mijn schouders. Het zal veel puurder zijn, meer ons, geen schone schijn 'omdat het zo hoort"
Geen gedoe en niet teveel tralalaa. Gewoon een fijne bezegeling van de voorbije jaren, een bevestiging van wat ooit begon als iedere andere relatie en ondertussen uitgegroeid is tot een gezin van 5, een teken naar de buitenwereld dat wij een geheel vormen.

Hannelore
15-11-2013
Meld misbruik

Reacties: 6 | Gelezen: 879

Nadia
5-10-2013
 Meld misbruik24-2-2013 16:53:35

groot gelijk - 't is JULLIE dag en die moet dan ook zijn hoe JULLIE willen dat ie moet zijn!! niets doen om anderen te plezieren - je kan toch nooit goed doen voor iedereen!
Geniet er lekker van!

Marijke
19-7-2013
 Meld misbruik24-2-2013 18:06:39

en toch in trouwkleed, dat is toch eigenlijk een van de belangrijkste dingen hoor ;-)

Bea
6-7-2013
 Meld misbruik24-2-2013 18:57:24

Belangrijk om er echt jullie dag van te maken! Wij hebben ook al een lange relatie en 2 kinderen. Voor mij is het juist belangrijk om een groot feest te geven en mensen terug te zien die we al een tijd uit het oog zijn verloren. Mensen die in ons leven belangrijk zijn of zijn geweest nog eens samen te brengen. Zeker nu vorige zomer mijn lievelingsnonkel gestorven is, heb ik echt het gevoel het is nu of nooit. Wat je kiest is dus niet zo belangrijk denk ik als het maar is hoe jullie het willen vieren. Goed dat jullie nog op tijd tot bezinning komen.

Stéphanie
1-6-2013
 Meld misbruik25-2-2013 11:29:30

Je moet doen waar je u zelf goed bij voelt.

Je kan natuurlijk ook jullie idee uitwerken en vervolgens een dansfeest geven voor alle anderen.
Of om het eenvoudiger en gemakkelijker te houden met de kids een receptie geven.

Vb.: jullie trouwen 's morgens, gaan 's middag lekker eten en van 17 tot 19 uur vragen jullie alle andere mensen om samen met jullie te mogen klinken op jullie trouw...

Dan heb je zo beetje een middenweg?!

ilse
24-8-2013
 Meld misbruik25-2-2013 13:06:43

25 jaar geleden heb ik het zelf meegemaakt....ENJA,je voelt je toch die dag een echte bruid!!!SAMEN DAT IS HET BELANGRIJKSTE VAN DIE DAG...

Anja
10-1-2013
 Meld misbruik27-2-2013 7:55:26

Hoi,

Bij ons was het net hetzelfde verhaal! 14 jaar samen en een zoontje van 2.
Wij zijn bij ons idee gebleven om het bescheiden te houden.
We zijn getrouwd in het gemeentehuis, foto's gaan nemen aan de Schelde en daarna met de dichte familie gaan eten. Geen fuif of dansfeest.
Voor ons was het ook belangrijk om ons zoontje hier maximaal in te betrekken, en als gezin dit te doen. Ik had maar één vereiste: ik moest en zou een echte trouwjurk aanhebben.

En weet je wat...het was perfect!! Ik zou niets aan onze hele dag veranderen.

Blijf bij jullie idee. Waar jullie je als koppel en gezin goed bij voelen. Je zal stralen, geloof mij!

Groetjes,
Anja.

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...