Terug naar overzicht
groot gelijk - 't is JULLIE dag en die moet dan ook zijn hoe JULLIE willen dat ie moet zijn!! niets doen om anderen te plezieren - je kan toch nooit goed doen voor iedereen! Geniet er lekker van!
en toch in trouwkleed, dat is toch eigenlijk een van de belangrijkste dingen hoor ;-)
Belangrijk om er echt jullie dag van te maken! Wij hebben ook al een lange relatie en 2 kinderen. Voor mij is het juist belangrijk om een groot feest te geven en mensen terug te zien die we al een tijd uit het oog zijn verloren. Mensen die in ons leven belangrijk zijn of zijn geweest nog eens samen te brengen. Zeker nu vorige zomer mijn lievelingsnonkel gestorven is, heb ik echt het gevoel het is nu of nooit. Wat je kiest is dus niet zo belangrijk denk ik als het maar is hoe jullie het willen vieren. Goed dat jullie nog op tijd tot bezinning komen.
Je moet doen waar je u zelf goed bij voelt.Je kan natuurlijk ook jullie idee uitwerken en vervolgens een dansfeest geven voor alle anderen. Of om het eenvoudiger en gemakkelijker te houden met de kids een receptie geven.Vb.: jullie trouwen 's morgens, gaan 's middag lekker eten en van 17 tot 19 uur vragen jullie alle andere mensen om samen met jullie te mogen klinken op jullie trouw...Dan heb je zo beetje een middenweg?!
25 jaar geleden heb ik het zelf meegemaakt....ENJA,je voelt je toch die dag een echte bruid!!!SAMEN DAT IS HET BELANGRIJKSTE VAN DIE DAG...
Hoi,Bij ons was het net hetzelfde verhaal! 14 jaar samen en een zoontje van 2.Wij zijn bij ons idee gebleven om het bescheiden te houden. We zijn getrouwd in het gemeentehuis, foto's gaan nemen aan de Schelde en daarna met de dichte familie gaan eten. Geen fuif of dansfeest.Voor ons was het ook belangrijk om ons zoontje hier maximaal in te betrekken, en als gezin dit te doen. Ik had maar één vereiste: ik moest en zou een echte trouwjurk aanhebben. En weet je wat...het was perfect!! Ik zou niets aan onze hele dag veranderen.Blijf bij jullie idee. Waar jullie je als koppel en gezin goed bij voelen. Je zal stralen, geloof mij!Groetjes,Anja.