Terug naar overzicht
Hey CarrieOnze zoon zal in de 3de kleuterklas zitten en onze dochter in het 4de leerjaar. We gaan voor de kindjes en de juf van de klas een traktatie meegeven. Alhoewel in de school normaal niet met snoep of chocolade mag getrakteerd worden voor vb verjaardagen gaan we hier ons eventjes niets van aantrekken en iets lekkers geven.GroetjesRebecca
Wij gaan waarschijnlijk cakepops geven. Super handig en direct weg in de mond, want een lolly plakt. Een een cake mag, snoep niet ;-) (ik ben zelf juf dus ik moet me er wel aan houden) Groetjes
Het zou niet echt iets zijn om in de klas zelf op te eten, eerder een kleinigheidje dat ze mee naar huis nemen, zoals nu bij verjaardagen :-)Ik vind die "wandelstokje-lolly" in regenboogkleuren zo schattig :-)
Onze kindjes zitten in de eerste en de tweede kleuterklas. Morgen hebben we voor allebei oudercontact en dan gaan we vragen of we de vrijdag voor ons huwelijk (we trouwen op zaterdag) ijsjes mogen brengen. Ons zoontje verjaart op zondag (de dag na ons huwelijk) en die maandag is het dus al zijn verjaardagsfeest en neemt hij al cake mee.
Oh dat van die ijsjes vind ik wel een leuk idee. Wij trouwen op 31 aug en zouden dit dus kunnen doen op de eerste schooldag. Eens horen wat de juf hiervan vindt...Amai Sabrina van een feestweekend gesproken
Ik zou ook voor iets gaan dat de kindjes mee naar huis kunnen nemen. Zo weten tenminste de ouders thuis dat jullie zijn getrouwd. Want geloof me de kinderen vertellen dat niet hoor!Leuk idee! Kijk eens op www.doopsuikerpoppies.be Hier kan je online leuke dingen aankopen en krijg je thuis toegestuurd via taxipost.Zo ben ik weg van de lolly's bedrukt met jullie namen. Ik zou dan op één lolly mijn naam zetten en op de andere mijn man zijn naam. Die twee lolly's steek je dan in een miccazakje en vul je onderaan op met smarties, mmm! Hoe simpel kan het zijn en heeeel origineel!