Nu Online
Momenteel zijn er 354 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Trouw-traktatie kleuterklas van zoontje?

24-2-2013 16:49:59
Hoi,

Ons zoontje zal in de 2e kleuterklas zitten als we trouwen.
Wij trouwen op een vrijdag dus ik verwacht niet veel kindjes aan het gemeentehuis.
Geven jullie iets mee om in de klas te trakteren?
Of wordt dat niet gedaan bij een huwelijk? :-)
Wij zouden gewoon een grote lekstok met balon geven ofzo

Bedankt

Carrie
13-9-2013
Meld misbruik

Reacties: 6 | Gelezen: 895

Rebecca
27-4-2013
 Meld misbruik24-2-2013 17:31:39

Hey Carrie
Onze zoon zal in de 3de kleuterklas zitten en onze dochter in het 4de leerjaar. We gaan voor de kindjes en de juf van de klas een traktatie meegeven. Alhoewel in de school normaal niet met snoep of chocolade mag getrakteerd worden voor vb verjaardagen gaan we hier ons eventjes niets van aantrekken en iets lekkers geven.
Groetjes
Rebecca

Kim
4-10-2014
 Meld misbruik24-2-2013 18:12:51

Wij gaan waarschijnlijk cakepops geven. Super handig en direct weg in de mond, want een lolly plakt. Een een cake mag, snoep niet ;-) (ik ben zelf juf dus ik moet me er wel aan houden) Groetjes

Carrie
13-9-2013
 Meld misbruik24-2-2013 21:22:10

Het zou niet echt iets zijn om in de klas zelf op te eten, eerder een kleinigheidje dat ze mee naar huis nemen, zoals nu bij verjaardagen :-)
Ik vind die "wandelstokje-lolly" in regenboogkleuren zo schattig :-)

Sabrina
8-6-2013
 Meld misbruik24-2-2013 21:57:08

Onze kindjes zitten in de eerste en de tweede kleuterklas. Morgen hebben we voor allebei oudercontact en dan gaan we vragen of we de vrijdag voor ons huwelijk (we trouwen op zaterdag) ijsjes mogen brengen. Ons zoontje verjaart op zondag (de dag na ons huwelijk) en die maandag is het dus al zijn verjaardagsfeest en neemt hij al cake mee.

Vanessa
31-8-2013
 Meld misbruik28-2-2013 11:54:57

Oh dat van die ijsjes vind ik wel een leuk idee. Wij trouwen op 31 aug en zouden dit dus kunnen doen op de eerste schooldag. Eens horen wat de juf hiervan vindt...

Amai Sabrina van een feestweekend gesproken

natascha
14-6-2014
 Meld misbruik12-3-2013 10:01:25

Ik zou ook voor iets gaan dat de kindjes mee naar huis kunnen nemen. Zo weten tenminste de ouders thuis dat jullie zijn getrouwd. Want geloof me de kinderen vertellen dat niet hoor!

Leuk idee! Kijk eens op www.doopsuikerpoppies.be
Hier kan je online leuke dingen aankopen en krijg je thuis toegestuurd via taxipost.
Zo ben ik weg van de lolly's bedrukt met jullie namen. Ik zou dan op één lolly mijn naam zetten en op de andere mijn man zijn naam. Die twee lolly's steek je dan in een miccazakje en vul je onderaan op met smarties, mmm! Hoe simpel kan het zijn en heeeel origineel!

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...