Nu Online
Momenteel zijn er 84 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

kledij bruidkindjes

25-2-2013 12:41:45
hallo bruidjes,

zit een beetje met de handen in het haar,

we hebben de kledij van onze bruidsmeisjes al volledig gekocht (buiten de schoenen dan maar dat zullen een soort van ballerinakes worden denk ik), dit is een kleedje, wit met roze en grijze 'bloemetjes' in, met witte legging en licht roos giletke
. komt uit de 'communiecollectie' van c&a (weet ni hoe ik fot moet toevoegen)

voor onze 2 bruidsjongens hebben we een witte driekwart broek (met mini beetje grijs), grijze all-stars,
nu twijfelen we over het hemdje,
we zouden een licht roze das nemen met een wit hemdje of mssn een licht grijs hemdje maar vind die roze das er precies raar op staan of niet?
is anders mssn te wit, witte broek en wit hemd, enkel de das breekt dan en de schoenen? of gaat dit mooier bij elkaar passen?

men verloofde zal een grijs (donker of licht) pak dragen met wit hemd (met grijze boord aan de mouwen) en roze das. (zijn kostuum moeten we nog gaan kopen)

ikzelf heb een wit kleed en witte schoenen met kleine pareltjes, maar men schoenen kunnen gekleurd worden, en nu was ik aan het denken om die in het licht roze te laten doen, dan heb ik ook iets van ons kleur aan...
Zou licht roze lingerie onder een wit trouwkleed gaan, is niet wit wit...

wie helpt ons van de twijfels af??

Irina
15-6-2013
Meld misbruik

Reacties: 3 | Gelezen: 1119

Irina
15-6-2013

Carrie
13-9-2013
 Meld misbruik25-2-2013 14:36:04

een grijs hemdje met lichtroze of fuchsia das is best knap hoor.
of misschien een lichtgrijs hemdje en een das met print (vb grijstinten door elkaar, wit-grijze streepjes, roze print)?
kijk eens op stropdassen.net of stropdas.org bij kinderdassen...
of een grijs hemdje dat uit hun broek hangt (tint van allstars) met een roos strikje, dat heeft nog iets stoer en speels?

Irina
15-6-2013
 Meld misbruik25-2-2013 14:40:21

ja mssn is dat wel een idee
het is wel de bedoeling dat de kleur van de das van de jongens hetzelfde is als die van men verloofde en de getuigen (ook 2 mannen)

maar de jongens een strikje en de mannen een das is mssn ook wel leuk?
niet?

zal eens kijken of ik ze allemaal in dezelfde roze kleur zal vinden

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...