Nu Online
Momenteel zijn er 479 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

welke sites betrouwbaar??

26-2-2013 10:32:08
hallo medebruidjes en gommetjes,
Zou graag weten van jullie welke sites erg betrouwbaar zijn waar we online onze decoratie en bedankje en andere huwelijks spullen die we nodige hebben om een leuk en mooi feest te hebben
wat zijn jullie ervaringen dat zou graag weten

al vast bedankt
groetjes cynthia

cynthia
8-6-2015
Meld misbruik

Reacties: 4 | Gelezen: 761

rennée
28-12-2013
 Meld misbruik26-2-2013 11:01:45

krista
9-8-2013
 Meld misbruik26-2-2013 14:59:39

Onze bedankjes komen van www.gullegever.nl en wij zijn er heel tevreden over.
Zeer goede prijs/kwaliteit.
De organzazakjes heb ik besteld bij
stieneke-bedankjes.onetoshop.nl
hopelijk heb je hier iets aan.
Groetjes, Krista

Rebecca
27-4-2013
 Meld misbruik26-2-2013 15:26:57

Voor vilten ringkussentjes, deco en bedankjes kan ik je www.deviltenbruid.nl aanraden. Ik ben hier alvast heel tevreden van.

Nathalie
10-6-2011
 Meld misbruik28-2-2013 15:18:45

Hey Cynthia,

Ik heb heel goede ervaring met www.bedankjes.nl en ook met www.allesvoorjehuwelijk.be .Er zijn echt leuke dingen te vinden op de site en de levering liep prima. Bij bedankjes.nl kan je zelf een proefpakket aanvragen. Zo zie je hoe hun producten worden geleverd en hoe het er in het echt uitziet. Ondertussen zijn we bijna 2jaar getrouwd en ik heb onlangs nog een leuke deurmat met opdruk voor mijn ventje als kado gekocht. Hij vond het geweldig.

Veel succes met de voorbereidingen voor jullie grote dag. GENIET ER VAN!!!

Groetjes Nathalie

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...