Terug naar overzicht
Waarom wil je een bruidsjurk huren? Ik vermoed omwille van het budget.Je moet eens naar bruidswinkels gaan, en zeggen wat je max.budget is. Je zal ervan versteld staan hoeveel jurken je kan passen! Het zijn geen jurken van de laatste collectie, maar dat is een huurjurk ook niet. En je kan je jurk nadien nog verkopen als je wil, en er nog een centje aan overhouden.Ik weet niet wat je budget is, maar voor € 500 kan je al heel veel jurken vinden. Je kan bv ook in juli gaan kijken, ook in bruidswinkels doen ze solden.
Beste katrien, ja inderdaad het kost plaatje. Wil er ook niet te veel aan uitgegeven. Zal eens goed rondkijken dan. Wil gewoon geen duur kleed om het achteraf gewoon in de kast te laten hangen snap je? Maar mss krijg ik hey verkocht achteraf. X
Een huurjurk is altijd zo riskant...Inderdaad zoals Katrien zegt, in een outlet store heb je dikwijls heel mooie jurken voor weinig geld (het huren van een jurk is ook niet bepaald heel goedkoop) en dan is het jou kleedje en wordt het nog op maat gemaakt.. terwijl je bij een huurjurk geen enkele aanpassing kan doen. Dus als het een beetje te strak zit of te breed , te lang of net iets te kort.. je zal het er mee moeten doen!
Ik snap je volledig hoor! Ik wou ook geen dure jurk! Ik ben naar Boutique couture in St Niklaas gegaan en heb gezegd dat m'n budget € 300 was. Ik heb 6 jurken gepast, en heb mijn jurk gevonden! Er zijn hier ook altijd bruidjes die hun jurk verkopen. Je kan ook de 2de hands sites eens bekijken. Je hebt nog eventjes tijd, hé.Wat ik ook eens zou doen, is toch eens een bruidswinkel binnenstappen, bv Jagré Outlet in Antwerpen (niet ver van Centraal Station) als dat voor jouw te doen is. Daar hebben ze heel wat betaalbare jurken. En dan weet je ook al welke modellen wel en niet gaan voor jou. Als je dan ergens een 2de hands jurk tegenkomt, weet je al snel of dat mogelijk iets voor jou is of niet.
Mijn kleedje komt ook van Sint Niklaas, een hele sper vriendelijke mevrouw! Een echte aanrader! x
hallo,je moet eens kijken op de site www.aponi.be daar kun je al trouwkleren vinden vanf 100 euro.groetjes