Terug naar overzicht
Had hier nog niet van gehoord, dus heb ik dit even gegoogled :-)Nu op de eerste de beste site van een of andere juwelier zag ik prijzen vermeld staan van rond de 500 euro voor een ring (zonder veel steentjes). Dan bedenk ik dat ik bij Fede Di Oro maar 1000 euro betaalde voor onze beide trouwringen, wit goud en mijn ring telt 10 steentjes. Weet niet wat jullie budget is maar misschien toch de moeite om eens te kijken...
ja wij hebben palladiumen ringen van auro design. Wij hebben die ook gekozen uit de gouden ringen en dan in palladium laten maken. Wij waren 650 euro kwijt voor onze beide ringen. Kvond dit een heel goeie oplossing omdat wij beide onze trouwring niet mogen dragen voor ons werk en dus onze ringen heel veel in de kast zullen liggen.
wij hebben ook palladium ringen gekozen en hebben 820 euro betaald voor beide ringen
Inge en Ameye, welke hebben jullie dan (code)? gewoon om een idee te hebben ;-pNatasha, FDO heeft mooie ringen en nog interessant qua prijs. Maar het is voor ons echt wel heel ver en als zelfstandige en met klein kindje is het niet zo makkelijk om die trip in te plannen :-)
Hey Carrie,Wij hebben ook voor palladium ringen gekozen, is net als zilver, maar veel steviger en we betaalden € 506 voor de 2. Mijne is met steentje, die van men vriend zonder.Dit is de code 7T162-D/40 van Traditions.groetjes
Hier ook palladium :). Wij hebben voor de 2 samen nog geen 500euro betaald. Je ziet verschil met witgoud amper, maar het prijskaartje is echt een duidelijk verschil.
Onze code van ring is 8809PD denk ik he.
onze code is ref nr 8816-PD80
Ik heb de modellen eens bezien. Heel mooi :-)Ik ben hoe langer hoe meer overtuigd hoor....
Wij hebben zojuist onze ringen van Aurodesign gekocht maar ik heb natuurlijk weer de duurste uitgekozen...2000 euro voor de 2 ringen samen. Er zitten wel 3 diamantjes in mijn ring.