Nu Online
Momenteel zijn er 471 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

AAAAH!! Geen 2 meer!!

27-2-2013 16:43:09
Hey medebruidjes,
ik wou gisteren al een berichtje schrijven, maar helaas geen tijd gehad!
Maar dus, sinds eergisteren is bij ons de twee verdwenen en zijn we nog maar 198 dagen van onze grote dag verwijderd!
Die nakende deadline gaat helaas gepaard met de eerste nachtmerrie over de trouw! Ik droomde dat de zaal inneens had afgezegd en dus zaten we met 300 man thuis! Geen aanrader! En mijn kleed was veeeel te groot, en de fotograaf was er niet!! Man man, niet leuk! ben dan ook badend int angstzweet wakker geworden! Tot grote hilariteit van mijn vriend!!

Maar dus, nog 198 dagen te gaan, dit hebben we al gedaan:
- Zaal
- Kerk en pastoor
- fotograaf
- ceremoniemeester
- bloemist is gekozen, we gaan begin juni de bloemen bestellen (hebben wel al een idee wat)
- kapster en visagist
- DJ
- drukker: uitnodigingen en bijkomende menu's en misboekjes zijn gekozen; de tekst is ongeveer af
- ringen zijn besteld
- mijn kleed is ook besteld (jeeeej)
- getuigen en bruidskindjes zijn gekozen en gevraagd
- gastenlijst is af
- ringkussn en gastenboek zijn gekocht (enveloppendoos maak ik zelf)
- we zijn een eerste keer bij de notaris geweest en moeten begin juli terug.

Mee bezig: misboekje; bedankjes: we hebben een mooie winkel gevonden, we weten alleen nog niet wat; tafelschikking; muziek en muzikanten; lingerie. En we proberen al 2 maanden onze datum vast te leggen op de gemeente, maar ze werken niet mee!! Als ze zo voortdoen trouwen we op twee data, voor mij niet echt een probleem, maar mijn vriend wou graag op 1 dag trouwen!

Ik heb het idee dat we toch al veel gedaan hebben!
Hoe ver staan de andere 14-september bruidjes??

Groetjes!

Ann
14-9-2013
Meld misbruik

Reacties: 2 | Gelezen: 629

jonina
17-5-2014
 Meld misbruik27-2-2013 17:30:00

Spannend, heel spannend!
Jullie hebben toch al hard gewerkt he!
Wel spijtig dat de gemeente zo moeilijk doet he, hopelijk komt alles goed!

nog heel veel succes!
Genieten maar!

groetjes

Kim
14-9-2013
 Meld misbruik27-2-2013 21:43:35

Hey collega 14-september-bruidje! Als ik het zo zie, hebben wij ongeveer hetzelfde al gedaan. En Wijnegem doet niet moeilijk, dus dat is ook in orde. Wat zijn die voorbereidingen toch leuk!

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...