Terug naar overzicht
Hey Sarra,geen idee of ze er nu nog zijn, maar ik heb getwijfeld om er eentje te kopen. Ik heb er in de Gifi gezien voor ongeveer 15 euro en vond het een hele mooie.hopelijk heb je er wat aan
Hoi!Inderdaad Jessica, ben vandaag in de Gifi geweest en daar zijn ze nog!!Mooi, verschillende modellen en maten en niet duur!!GroetjesMarie
Gifi, en Euroshop verkopen ze mooie
Wij doen dit ook als envelopdoos. :) ok ook bedankt voor de tip. Maandag in mijn vrij uur vlug naar de gifi. :)
Id action ook!
Ok, superbedankt voor de tips dames! ;-)
wij hebben er ook één,een crémekleurig...alleen,ik ga ze nog wa versieren,met een lint,in een strik...en nog wa, die van ons komt van de bekijkerie...
Hey Ilse! Die van de Bekijkerie zijn idd ook heel mooi! Ik ga eerst eens kijken bij Gifi en Action en als ik daar men zin niet is, koop ik het van de bekijkerie. Bedankt voor de tip!
Hey, ik heb je een mailtje gestuurd, hopelijk is het bij jou ook aangekomen!Groetjes, Sofie
Sarra,wil je groot of kleiner,want die van de bekijkerie zijn nu niet zo groot....maar voor ons,is dat wel groot genoeg,het heeft wel iets nostalgisch...groetjes ilse
Heeey! Ik ben vandaag de vogelkooi in de Gifi gaan kopen! Dit is een grote met een kleine erin, voor 15,99 euro. Ziet er mooi uit! Iedereen bedankt voor de tips!
Zijn het die rechthoekige dat je hebt gekocht?? Want normaal zijn het 2 verschillende prijzen. Jij zal geluk gehad hebben. Had eerst de ronde vast en dit kwam op 22euro voor middelgroot en klein.
Hey, neen het zijn witte ronde. En in die grote ronde zat er ook een kleine kooi in. Dat hoorde bij elkaar hoor want de kassierster dacht al dat wij logen en die kleine in die grote hadden gezet dus die wou het voor de zekerheid eens 'checken'. Dus voor twee ronde kooien was het 15,99 :-)
Ik wilde die in de gifi ook meenemen, maar ik was nu niet zeker of daar een gewone envelop inpaste :D Heeft iemand dat al getest?
Dat past daar in ze :)
ik heb die 4kante tis wel geen wit van mij maar donkergroene tis ook niet mis kan zijn dat ik ze nog zal spuiten. ja er kan een envelop in hoor en vanboven kan je het deksel open doen om ze gemakkelijk erin te doen. ik zal waarschijnlijk nog wat bloemen in weven tussen de tralies. Ik zal wat in gang moeten schieten niet dat er veel speciaals moet gedaan worden maar tzijn toch dingen die belangrijk zijn - :-) je snapt wel hé ben in een moeilijke dag om uit te leggen hoor :D
Momenteel ook in de casa en in de blokker, zijn wel in kleurtjes, maar die kun je handig wit spuiten hé. Succes!
Ben ook nog op zoek naar zo'n kooi. Iemand een idee waar ik die nu nog kan vinden?
Iemand die zijn grote vogelkooien verkoopt?