Terug naar overzicht
Omdat jij leven kunt Met mij zoals ik ben Omdat jij altijd anders bent Dan ik denk dat ik jou ken Omdat jij jouw vuur Niet verstikken laat in rook Omdat jij weet wat liefde is Daarom weet ik het ook.En op de onderkant:Stephan & Tinne 10 jaar een koppel, een mooi begin.Nu duiken we verder samen het leven in! Je bent van harte welkom om dit samen met ons te beleven op 1 juni 2013 om 14u00 in de Sint-Cordulakerk in Schoten. Graag willen we je daarna uitnodigen om 19u30 in zaal zaal - adres – voor een hapje, drankje en een spetterend feest! Laat je vòòr 6 mei weten of je er al dan niet bij kan zijn? Tinne: gsmnr, Stephan: gsmnr E-mail: mailadres Jullie aanwezigheid, gelukwensen en lachzijn de mooiste geschenken op onze huwelijksdag.Mochten jullie toch iets willen schenken,mag je aan ons spaarvarken denken. * Reknr
Stephan & Tinne
10 jaar een koppel, een mooi begin.Nu duiken we verder samen het leven in!
Je bent van harte welkom om dit samen met ons te beleven op 1 juni 2013 om 14u00 in de Sint-Cordulakerk in Schoten.
Graag willen we je daarna uitnodigen om 19u30 in zaal zaal - adres – voor een hapje, drankje en een spetterend feest!
Laat je vòòr 6 mei weten of je er al dan niet bij kan zijn? Tinne: gsmnr, Stephan: gsmnr E-mail: mailadres
Jullie aanwezigheid, gelukwensen en lachzijn de mooiste geschenken op onze huwelijksdag.Mochten jullie toch iets willen schenken,mag je aan ons spaarvarken denken. * Reknr
Ik vind het allesinds heel mooi!
Heel mooi tekstje! Juist de accenten op 'voor' zouden omgekeerd moeten staan (vóór dus), maar ik zou deze eerder weglaten want het komt misschien een beetje te bevelend over (allez, dat is mijn idee toch :)).
Ik vind het ook mooi gedaan.Wij zijn juist onze uitnodigingen gaan bespreken bij de drukker en het startschot gegeven voor de proefdruk te laten doen.Woensdag mogen wij de proefdruk gaan halen om thuis op ons gemakske na te lezen en vervolgens gaan ze ze drukken.Superspannend :-).