Nu Online
Momenteel zijn er 476 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

zoektoch naar wit "netje"

12-3-2013 8:50:46
Beste bruidjes,

ik ben op zoek naar witte gaas of netje zoals op onderstaande afbeelding:
http://i01.i.aliimg.com/img/pb/566/317/499/499317566_08...
Maar dan niet als haardecoratie, gewoon om zelf te bewerken en te gebruiken als versiering

Ik ben al in een aantal hobbywinkels gaan kijken, maar nog niets gevonden. Iemand een idee waar ik dit kan vinden?

groetjes
Jana

Jana
6-7-2013
Meld misbruik

Reacties: 4 | Gelezen: 614

tima
8-9-2012
 Meld misbruik12-3-2013 9:14:32

ik heb de mijne gekocht via etsy viel super goed mee van prijs . dit is birdcage stof heb ik gezocht in verschillende stoffenwinkels maar hier niet te vinden . ik heb het bij deze verkoopster besteld correct vlugge service (hoewel er op staat dat het 3 weken kan duren had ik het binnen een week ) goede communicatie . door als het zoals van mij in een enveloppe past heb je ook geen risico's met de douane http://www.etsy.com/listing/105470639/ivory-12-yard-fre... .
ook een goedkoop alternatief is eens in een supermakt de citroenen , sinaasappels netjes bekijken . ik had hier een bal gekocht en als je dat netje zag zelfde patroon (wel niet zo stevig maar misschien genoeg om decoratie te maken )

mona
27-7-2013
 Meld misbruik12-3-2013 13:02:14

Zouden ze dat in een textielwinkel niet hebben? (Ik bedoel stoffenwinkel.)

Jessica

Meld misbruik12-3-2013 14:39:00

Hey Jana

Ik heb hier nog zo een netje liggen in stock, weet niet hoeveel je ervan nodig hebt?
Vele groetjes
Jessica
GlitGlam

Jana
6-7-2013
 Meld misbruik12-3-2013 15:06:06

bedankt voor de feedback dames! Jessica, ik heb je een prive bericht gestuurd.
groetjes
Jana

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...