Nu Online
Momenteel zijn er 656 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Bruidslingerie

12-3-2013 20:25:06
Hoi, Heeft iemand een ideetje waar je bruidslingerie kan vinden regio Gent? Ik wil echt op een rustige manier kunnen passen want dit vind ik echt belangrijk en wil me er vooral zelf goed in voelen! Of een online shop want ik kan niet echt iets vinden.. Heb ook niet echt een kleine maat en dat is soms een probleem om wat te vinden. Tot snel!!

Evelyne
23-8-2013
Meld misbruik

Reacties: 7 | Gelezen: 780

krista
9-8-2013
 Meld misbruik12-3-2013 20:35:01

Hoi Evelyne,
Ik ben gewoon naar een lingeriewinkel gestapt en heb gezegd dat ik bruidslingerie zocht.
Vooral een bh die ik strapless kan dragen.
Ik ben zeer goed en stressvrij geholpen geweest.
De kleur komt zelfs overeen met mijn kleed.
Mss voor jou ook een aanrader om naar een goede lingeriewinkel te gaan ;-).
Groetjes, Krista

Evelyne
23-8-2013
 Meld misbruik12-3-2013 20:50:26

Hier in de buurt ken ik de winkels, de ene is iets te opdringerig en dan nog een anderenheeft speciale lingerie maar zeker niet wat een bruidje zoekt! Hopelijk geraak ik aan uit ! :) mercikes..

Deborah
20-9-2013
 Meld misbruik12-3-2013 21:13:00

Hallo,

Ik ben naar Boudoir Lingerie geweest in Meulebeke... Is voor jou misschien een uurtje rijden ofzo... Maar ze hebben mooie bruidslingerie en zijn erg behulpzaam. Dringen niets op, en laten je op je gemak passen. Ze komen pas kijken als jij dit wenst.
Het zijn wel de iets duurdere merken... Maar ik ben supercontent van mijn bruidslingerie!
Tzit echt supergoed, tis mooi, echt iets dat ik wilde (na 4 winkels te doen, op 1 dag) en kweet zeker dat mijn ventje het supermooi zal vinden ;) (Héél Belangrijk) Haha.

Grtjs

Rebecca
27-4-2013
 Meld misbruik13-3-2013 8:30:03

Lingerie Camille in Merelbeke is mijn vaste winkel. Heel vriendelijke en geduldige verkoopster. Ben er tevreden klant gebleven, zelfs na mijn verhuis naar Jabbeke!

Maja

Meld misbruik13-3-2013 12:44:31

ik ben er zelf niet geweest, maar ik kregen van velen de tip om te gaan kijken in de lingeriewinkel in de Koestraat in Gent (weet de naam even niet meer).

Natascha
25-5-2013
 Meld misbruik13-3-2013 20:31:27

Na bezoek aan een lingeriewinkel die me welgeteld 1 strapless bh in huidskleur dan nog kon laten passen ben ik gewoon naar de inno in de veldstraat gegaan! Zeer ruime keuze aan strapless bh's ook van het vrij gekende merk simone perele en ik kon er zeer op mijn gemak passen (geloof me ik ben even bezig geweest want ik ben ook niet makkelijk in het kiezen van een bh :-) ) Veel succes alleszins met de zoektocht :-)

Evelyne
23-8-2013
 Meld misbruik13-3-2013 20:53:26

Dankjewel ladies!! Ga eens passen in inno :)

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...