Terug naar overzicht
Hoi Evelyne,Ik ben gewoon naar een lingeriewinkel gestapt en heb gezegd dat ik bruidslingerie zocht.Vooral een bh die ik strapless kan dragen.Ik ben zeer goed en stressvrij geholpen geweest.De kleur komt zelfs overeen met mijn kleed.Mss voor jou ook een aanrader om naar een goede lingeriewinkel te gaan ;-).Groetjes, Krista
Hier in de buurt ken ik de winkels, de ene is iets te opdringerig en dan nog een anderenheeft speciale lingerie maar zeker niet wat een bruidje zoekt! Hopelijk geraak ik aan uit ! :) mercikes..
Hallo,Ik ben naar Boudoir Lingerie geweest in Meulebeke... Is voor jou misschien een uurtje rijden ofzo... Maar ze hebben mooie bruidslingerie en zijn erg behulpzaam. Dringen niets op, en laten je op je gemak passen. Ze komen pas kijken als jij dit wenst.Het zijn wel de iets duurdere merken... Maar ik ben supercontent van mijn bruidslingerie!Tzit echt supergoed, tis mooi, echt iets dat ik wilde (na 4 winkels te doen, op 1 dag) en kweet zeker dat mijn ventje het supermooi zal vinden ;) (Héél Belangrijk) Haha.Grtjs
Lingerie Camille in Merelbeke is mijn vaste winkel. Heel vriendelijke en geduldige verkoopster. Ben er tevreden klant gebleven, zelfs na mijn verhuis naar Jabbeke!
ik ben er zelf niet geweest, maar ik kregen van velen de tip om te gaan kijken in de lingeriewinkel in de Koestraat in Gent (weet de naam even niet meer).
Na bezoek aan een lingeriewinkel die me welgeteld 1 strapless bh in huidskleur dan nog kon laten passen ben ik gewoon naar de inno in de veldstraat gegaan! Zeer ruime keuze aan strapless bh's ook van het vrij gekende merk simone perele en ik kon er zeer op mijn gemak passen (geloof me ik ben even bezig geweest want ik ben ook niet makkelijk in het kiezen van een bh :-) ) Veel succes alleszins met de zoektocht :-)
Dankjewel ladies!! Ga eens passen in inno :)