Nu Online
Momenteel zijn er 472 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Planning ok?

12-3-2013 21:39:25
Hoi allemaal,

wat denken jullie van onze planning? Te nipt? Te ruim? Tips? Missen we iets?

6u: Bruid opstaan......

7u: fotograaf komt aan, korte uitleg voor hem
7u15 - 9u15: Kapper + make-up + omkleden
9u15u: Aankomst bruidegom thuis + (ontvangst suite + resterende groep (28p))
10u Gemeentehuis
11u - 12u: Fotoshoot op locatie (15 min rijden) met ons twee
13u - 14u Fotoshoot op locatie, de resterende 28p welkom voor groepsfoto`s
14: Vertrek richting feestzaal (15 min)
14u45: aankomst mensen die naar de viering komen
15u - 16u: Viering (proberen 45 min te laten duren)
16u: Aankomst receptiegasten + walking-dinnergasten
18u: Vertrek receptiegasten
20u: Aankomst gasten dessertenbuffet
21u: Opening dessertenbuffet
22u a 22u30: openingsdans

Ne
28-9-2013
Meld misbruik

Reacties: 6 | Gelezen: 757

Ne
28-9-2013
 Meld misbruik12-3-2013 21:41:23

Vraagje: voorzie je `s middags nog een hapje voor die 30p? En hoe plan je dit dan in? Of laat je hen zelf voor hun middageten voorzien? Eventueel kunnen ze tijdens onze fotoshoot bij ons thuis komen eten onder hun (broodjes die wij voorzien bv)?

Nadia
5-10-2013
 Meld misbruik12-3-2013 22:21:30

Heb je met 2u genoeg voor èn je haar èn je make-up èn je kleed aandoen? Kan hoor, maar het kan ook krap zijn... als ik zie dat ik met mijn kleed en zo al 20min bezig ben ... :-) en m'n haar duurt ook effe... en make-up is ook niet te onderschatten!
Maar misschien is het allemaal niet zoveel werk als bij mij en dan kan het natuurlijk wel :-)

candy
20-7-2013
 Meld misbruik13-3-2013 0:25:46

2uur lijkt mij wel zeer weinig voor u haar, smink en u kleed aan doen
de fotograaf weet normaal wat hij moet doen.Normaal komt de fotograaf nog eens langs de week van de trouw voor alles af te lopen enz zo dat je de dag zelf er geen zorgen over moet maken.
De uur van het geemente lijkt mij ook wel zeer lang wand dat duurd normaal maar 15min(sommige hebben daar dan ook een receptie)
1Uur voor foto's te trekken van jullie 2 lijkt mij ook zeer weinig.
een receptie van 2uur lijkt mij ook wel wat lang de meesten nemen 1u30 wand je moet ook rekening houden met de mensen die al van s'morgens er bij zijn he dat gaat vermoeiend zijn denk ik.
als ik een voorstel mag doen?

6uur opstaan
6u30-9u30 kapster, smink en kleed aan doen
9.30 aankomst bruidegom +suite (28per)
10uur gemeente
10.30-13 foto's trekken van ons (de suite kunne dan iets kleins eten of zo)
13-14.30 foto's trekken van suite enz
14:30Vertrek richting feestzaal (15 min)
15uur: aankomst mensen die naar de viering komen
15u - 16u: Viering (proberen 45 min te laten duren)
17u: Aankomst receptiegasten + walking-dinnergasten
18u: Vertrek receptiegasten
20u: Aankomst gasten dessertenbuffet (kleine receptie)
21u: Opening dessertenbuffet
22u30: openingsdans
en laat het feest maar beginne

Ik weet niet of je het goed vind, maar ik persoonlijk denk dat dit wel haalbaar zou moeten zijn.

WWW.DISCOVIDEO.BE

Meld misbruik13-3-2013 5:53:00

Planningen lopen niet altijd zoals gewenst, maar dat hoeft ook niet...het mag best een lange dag worden, waarom niet? :-)
Indien je zorgt dat je op tijd bent voor het gemeentehuis en de viering, zal alles wel zijn gang gaan.
grtz

Ne
28-9-2013
 Meld misbruik13-3-2013 8:32:47

Gemeentehuis kan idd mss wat korter geteld worden.

De receptie = een deel van de walking dinner. Walking dinner duurt van 16u-20u, vandaar dat de receptie 16u-18u is. De mensen die van `s morgens komen, blijven natuurlijk de hele walking dinner. Maar er zijn stoelen en tafels voorzien :-)

Rebecca
27-4-2013
 Meld misbruik13-3-2013 10:10:33

Ik zou ook een half uurtje langer rekenen om je klaar te maken en misschien ook wat meer tijd voor de fotoshoot van jullie 2?

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...