Terug naar overzicht
Is een gemiddelde hoor, zeker geen slechte prijs.. Onze feestzaal begint de drankenforfait vanaf receptie, 8uur dus tot 2u s'nachts bij ons. Voor de mensen die er vanaf dan al bij zijn is het 30 euro, bijkomende gasten is 20euro bij ons. Succes!
Ik vind dit een goeie prijs hoor, zeker met een apero in.Wij betalen voor drank tijdens diner 11 EUR pp (wijnen en fris) en drank van 23u tot 4u00 EUR. Dat maakt bij ons dus een totaal van 26 EUR voor 7,5 uur.
Ik denk dat dit het gemiddelde zo wat is...wij betalen voor 8uur 22€per persoon...
Dit lijkt mij een heel goeie prijs.Bij ons is het zo. Apero is afzonderlijk.Dranken tijdens de maaltijd met huiswijn (bieren, frisdranken e.d.) 12,05€Dranken na de maaltijd (5uur) 16€ dus wij gaan om 19u aan tafel verwachten rond 23uur gedaan te hebben dus tot 4 uur hebben wij drank all-in voor een prijs van ongeveer 28€. En dit dan zonder de aperitief hé.Succes!
denk ook dat dat op zich zeker niet slecht is hoor.Wij hebben een uitgebreide receptie van 2uur met hapjes. Daar betalen we 18 euro voor, maar de hapjes zijn er uiteraard ook bij.Dan 7,5 euro drank tijdens het diner. Dat zijn alle dranken. En dan nog 3 euro voor koffie met versnapering. En na het diner tot 5u betalen we 10 euro per persoon.dus dat is 23 euro zonder de receptie.
Wij betalen 30 euro, vanaf 18u30 tot 3 uur, inbegrepen is: de receptie met 2 hapjes, dan dranken bij het diner en tot slot alle drank tijdens het dansfeest. Volgens mij zijn jouw prijzen dus zeker niet te duur.
Ik betaal 1 euro bieren, frisdranken enz...
amai danny das weinig. hoe regel jij dat?