Terug naar overzicht
Ik trouw een maand later dan jou en ik mag 10 aug gaan voor mijn eerste pas, dus ook maar een maandje op voorhand. Ik denk dat het voornamelijk is omdat ze 2 weken dicht zijn in juli! Bij mij zijn ze een maand dicht dus dit is ook de reden dat ik pas 10 aug kan gaan. Ik heb wel direct een afspraak gekregen als ik mijn kleed kocht.
Mijn eerste pas was ook maar een kleine 2 maand op voorhand hoor, dus lijkt me wel normaal :). Mijn volgende pas is wel pas de week van de trouw zelf wat ik wat raar vond, maar bon...
Ik heb op 22 mei mijn eerste pas en we trouwen op 6 juli. Dus ik denk dat het qua tijd wel klopt.. Enige 'rare' vind ik dat je zelf voor een afspraak moet bellen... Ik heb de afspraak vastgelegd als ik ben teruggegaan om mijn definitieve maten op te nemen.
Ik moet passen op 11 mei en trouw 13 juli. Dus volgens mij is jouw tijdsschema wel juist hoor. Wsl willen ze zo dicht mogelijk tegen de dag nemen,zodat je maten niet teveel meer kunnen schommelen.
Oke jullie stellen me toch op m'n gemak! :) Blijkbaar is het daar de gewoonte want op m'n bestelbon staat het er duidelijk op om zelf te bellen.. Daar zit niet echt met in :)
Hoi Evelyne,Wij trouwen op 9 augustus en mijn eerste officiele pas is op 20 juni.Half januari is mijn kleed al toegekomen in de winkel. Ze hebben mij toen verwittigd dat het toegekomen was.Ik ben dan tot daar gereden (na afspraak met hun gemaakt te hebben) samen met mijn moeder want mijn moeder had mijn kleed nog niet gezien, wegens gezondheidsredenen.Ik heb het kleed gewoon gepast, geshowd maar ze hebben er nog geen aanpassingen aan gedaan, maar ik heb het wel terug aan gehad, met het gevoel van dit is mijn kleed :-).En toen heb ik ook meteen de datum geprikt van de eerste pas.Mss kan jij ook ns terug bellen naar de winkel waar jij je kleed gekocht hebt met de vraag om jou te verwittigen als jou kleed binnen is. (Dan ben je wat gerust dat het er al is) en dan zeg je meteen dat je dan vrijblijvend zonder dat er aanpassingen moeten gebeuren het kleed nog eens wil komen passen. Wss begrijpen ze het wel, als de service goed is in de winkel waar jij je kleed hebt gekocht mag dat geen probleem geven.Veel succes ;-)
Ik trouw op 11 mei en ben afgelopen zaterdag (ook iets minder dan twee maanden voor ons huwelijk) mijn jurk voor de eerste keer gaan passen. Ik mag teruggaan op 20 april.