Terug naar overzicht
Wij hebben voor de kinderen aparte uitnodigingen gestuurd. In de eerste plaats omdat de tantes en nonkels van mijn vriend uitgenodigd zijn voor het eten, maar hun kinderen pas vanaf het dessertenbuffet. En anderzijds omdat we het zelf ook leuker zouden vinden om een eigen uitnodiging te krijgen dan een uitnodiging voor pakweg 10 personen tesamen... Want de kinderen die niet meer thuis wonen krijgen ten slotte ook een aparte uitnodiging. Bovendien was dit niet echt een grote meerkost. Misschien is dat bij jou wel het geval natuurlijk :).
Hoi Bella,Wij hebben dit niet voor in de familie maar ik zou zettenFam xxx - xxx kinderen en partners en dan het adres.Mijn gedacht he...
Familiair: De brief adresseren aan "de Familie De Vis" is voldoende. (Zijn zij niet zeker, zullen ze even bellen of mailen, toch? Hebben jullie gevraagd om bevestiging, kun je zien hoeveel personen bevestigen. Mis je de partners, laat het hen weten.)ofAlternatief, steek per kind en partner een uitnodiging op naam in een centrale envelop. Volgens de "regeltjes":Stuur/breng gewoonweg meerdere uitnodigingen op hetzelfde adres.
we zetten de heer en mevrouw ..., voornaam zoon + naam partner, voornaam dochter
Wij doen het ook via aparte uitnodigingen.
Enkel "familie De Vis en partners" lijkt alsof de echtgenote van de vader gedegradeerd wordt tot een onbelangrijk aanhangsel :-) Wij schrijver er altijd ook de naam van de echtgenote bij. Je kan dan voor de kinderen ook aparte uitnodigingen nemen.
Ik heb in zo'n gevallen er gewoon een kaartje bijgestoken! :)
simpelweg: Kinderen en schoonkinderen?