Terug naar overzicht
Ja ik ken het gevoel! Het komt nu echt wel dichterbij. Wij zijn nu volop bezig met de uitnodigingen en ik tracht nog een afspraak te maken met de feestzaal om concreet de zaken af te spreken. Rond trouwschoenen blijf ik maar twijfelen... Ik heb nog geen idee wat mijn familieleden gaan aantrekken. De dassen liggen wel vast en mijn moeder heeft al schoenen gekocht (beetje omgekeerde wereld maar ze wordt al 80 jaar dus laat ik haar maar rustig doen...)
ja mijn uitnodigingen zijn ze nog mee bezig ik krijg deze cadeau van een vriend van mijn vader en die gaat me eerst een proefafdruk bezorgen en dan mag ik het beslissen.met de feestzaal moet ik ook nog eens een afspraak maken om nog wat zaken te bespreken maar die ligt maar op 15minuten van ons thuis dus dat is wel een voordeel.wat de rest van de familie zal aandoen dat weet ik ook niet, maar ze zijn vrij hierin :)ik heb hun gezegd dat ze moeten aandoen waar ze zich het beste in voelen :)schoenen is dan ook het moeilijkste item vind ik, ik heb geluk gehad dat de schoenen er nog in mijn maat waren anders had ik ook nog lang mogen zoeken vrees ik