Nu Online
Momenteel zijn er 412 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

kijkt uit naar de grote dag

17-3-2013 22:43:15
6 juli 2013

dan is onze speciale dag, nog 110 dagen tegaan
gisteren gaan shoppen met de mama, papa en men zus jessy
mama en jessy hebben hun outfit alvast gevonden , mama heeft echter twee dingen gekocht dus wat ze zal aandoen op mijn grote dag is nog een grote verassing.
maar beide jurken waren heel mooi bij haar en de jurk die jessy gekozen heeft die was ook super!

ik zelf heb mijn trouwkleed al dus wat heb ik dan wel gevonden een handtasje ook nog qua stijl bijpassend bij men trouwkleed en men trouwschoenen ook al gevonden :D
deze kan ik dus rustig aan inlopen :p

ja het maakt het allemaal heel spannend :D

nikky
6-7-2013
Meld misbruik

Reacties: 2 | Gelezen: 519

Bea
6-7-2013
 Meld misbruik18-3-2013 9:25:11

Ja ik ken het gevoel! Het komt nu echt wel dichterbij.
Wij zijn nu volop bezig met de uitnodigingen en ik tracht nog een afspraak te maken met de feestzaal om concreet de zaken af te spreken. Rond trouwschoenen blijf ik maar twijfelen...
Ik heb nog geen idee wat mijn familieleden gaan aantrekken. De dassen liggen wel vast en mijn moeder heeft al schoenen gekocht (beetje omgekeerde wereld maar ze wordt al 80 jaar dus laat ik haar maar rustig doen...)

nikky
6-7-2013
 Meld misbruik18-3-2013 23:11:14

ja mijn uitnodigingen zijn ze nog mee bezig ik krijg deze cadeau van een vriend van mijn vader en die gaat me eerst een proefafdruk bezorgen en dan mag ik het beslissen.
met de feestzaal moet ik ook nog eens een afspraak maken om nog wat zaken te bespreken maar die ligt maar op 15minuten van ons thuis dus dat is wel een voordeel.
wat de rest van de familie zal aandoen dat weet ik ook niet, maar ze zijn vrij hierin :)
ik heb hun gezegd dat ze moeten aandoen waar ze zich het beste in voelen :)

schoenen is dan ook het moeilijkste item vind ik, ik heb geluk gehad dat de schoenen er nog in mijn maat waren anders had ik ook nog lang mogen zoeken vrees ik

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...