Terug naar overzicht
ongelooflijk leuk berichtje Carrie!
Ja ik! Mijn verloofde werkt als verpleegkundige op een boorplatform en is dus elke maand 14 dagen weg van huis dus dan zit ik alleen en geloof mij tis dan ook tijd voor mijn programma's en vrouwenfilms :-) en ik zoek zaken op voor onze trouw! Maar ik mis hem wel hoor!! maar zo heb ik iets om handen en is het draaglijker :-) Ik begrijp je dus!
Same here. De mijnen is 6 weken weg en daarna 6 weken thuis! In die 6 weken dat hij weg is, leef ik me helemaal uit. Gelukkig heb ik carte blanche :)
Mijn toekomstige is momenteel op citytrip met mijn neef :-)Dat zijn 2 handen op 1 buik !Ik ben redelijk veel bezig met de trouw, vooral research...en dan kom ik zo vaak af met allerlei details :-)hij geeft dan wel zijn mening, maar eigenlijk is dat voor hem allemaal eenderof het nu witte of roze strikjes zijn, welk lettertype op de misboekjes, welke tint achtergrond enz ik probeer dan om regelmatig alles eventjes opzij te leggen...maar nu hij niet thuis is, kan ik er dubbel zo hard tegenaan gaan hihi
Hehe, mijn vriend zit gemiddeld 5 dagen/maand in het buitenland. En ik zit dan ook wel vaak rond te snuffelen. In het begin van onze verloving had hij gezegd dat ik alles (behalve de wagen) mocht regelen. Maar ondertussen weet ik al dat hij toch graag van alles op de hoogte is en graag inspraak heeft, wat ik natuurlijk niet erg vind :-) Dus bij mij blijft het wel bij ideetjes opdoen en dan met hem bespreken als hij thuiskomt.
Hey Carrie, zo'n vlaggenlijn wil ik ook nog graag knutselen. Heb je tips en/of foto's?
foto's vind je met hopen...google eens op wedding banner, of just married banner.Je kan eigenlijk echt doen wat je wil... met kleuren, vormen enz, motiefjes, lettertypes...
Leuk berichtje - hier net zo!!
Idem hier! Zo'n vlaggenlijntje staat ook nog op mijn to-do-lijstje (net als nog zoveel andere kleine, maar leuke prulletjes...)Bwa ja, als brides to be mag dat allemaal he!
Ondertussen heb ik mijn schoentjes al goed ingelopen (terwijl ik de afwas deed, onze zoontje in bed stak, enz)Het 'just married'vlaggenlijntje is klaar, de oorbellen voor de 2 volwassen bruidsmeisjes en mijn getuige zijn klaar (straks begin ik aan de kettingen en armbanden), de wikkels voor onze bedank-chocolade zijn ontworpen en print-klaar, ...en morgenvroeg landt mijn toekomstige terug in Zaventem ! me happy !
*vind ik leuk*Het enige wat mijn man voor de trouw gedaan heeft :Wat vooraf ging..verlovingsring gekozen, gekocht en het aanzoek :)mij carte blanche gegeven :) :)zijn kostuum gaan passen (was na 1 winkel al in orde en had er toch wel 3 op mijn lijstje)zijn schoenen gekocht tijdens weekendje aan zeede ringen mee gaan kiezen, die van hem was hij al kwijt de dag na de trouw (gelukkig terug gevonden en ligt nu in doosje in de kast)en natuurlijk JA gezegd !en ondertussen al 315 dagen gelukkig getrouwd !Geniet nog van de voorbereidingen, ik vond dit zelf ook een leuke tijd :)Groetjes,Sonja