Nu Online
Momenteel zijn er 429 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Als de verloofde van huis is...

18-3-2013 21:03:32
loopt de toekomstige bruid haar schoentjes in, maakt ze de juwelen voor de bruidsmeisjes, knutselt ze een vlaggenlijntje 'just married' in elkaar, geniet ze van over-the-top-vrouwen-programmakes, zoekt ze mooie trouwringen, en mist ze haar schatteventje...
Gelukkig bestaat het internet om massa's ideetjes op te doen voor DIY, dus ik kan lekker veel uittesten en fabriceren om mijn schatje te verrassen als hij terugkomt.
Zijn er nog bruidjes die (regelmatig) alleen thuis zitten en er dan van profiteren om de trouw-freak uit te hangen? hahah

Carrie
13-9-2013
Meld misbruik

Reacties: 11 | Gelezen: 870

Hannelore
15-11-2013
 Meld misbruik18-3-2013 21:08:09

ongelooflijk leuk berichtje Carrie!

Nathalie
27-9-2013
 Meld misbruik18-3-2013 21:20:08

Ja ik! Mijn verloofde werkt als verpleegkundige op een boorplatform en is dus elke maand 14 dagen weg van huis dus dan zit ik alleen en geloof mij tis dan ook tijd voor mijn programma's en vrouwenfilms :-) en ik zoek zaken op voor onze trouw! Maar ik mis hem wel hoor!! maar zo heb ik iets om handen en is het draaglijker :-) Ik begrijp je dus!

Coraline
17-5-2014
 Meld misbruik18-3-2013 23:09:09

Same here. De mijnen is 6 weken weg en daarna 6 weken thuis! In die 6 weken dat hij weg is, leef ik me helemaal uit. Gelukkig heb ik carte blanche :)

Carrie
13-9-2013
 Meld misbruik18-3-2013 23:28:13

Mijn toekomstige is momenteel op citytrip met mijn neef :-)
Dat zijn 2 handen op 1 buik !

Ik ben redelijk veel bezig met de trouw, vooral research...
en dan kom ik zo vaak af met allerlei details :-)
hij geeft dan wel zijn mening, maar eigenlijk is dat voor hem allemaal eender
of het nu witte of roze strikjes zijn, welk lettertype op de misboekjes, welke tint achtergrond enz
ik probeer dan om regelmatig alles eventjes opzij te leggen...
maar nu hij niet thuis is, kan ik er dubbel zo hard tegenaan gaan hihi

Tamara
23-5-2014
 Meld misbruik19-3-2013 8:00:33

Hehe, mijn vriend zit gemiddeld 5 dagen/maand in het buitenland. En ik zit dan ook wel vaak rond te snuffelen. In het begin van onze verloving had hij gezegd dat ik alles (behalve de wagen) mocht regelen. Maar ondertussen weet ik al dat hij toch graag van alles op de hoogte is en graag inspraak heeft, wat ik natuurlijk niet erg vind :-) Dus bij mij blijft het wel bij ideetjes opdoen en dan met hem bespreken als hij thuiskomt.

Chloé
4-5-2013
 Meld misbruik19-3-2013 12:02:18

Hey Carrie, zo'n vlaggenlijn wil ik ook nog graag knutselen. Heb je tips en/of foto's?

Carrie
13-9-2013
 Meld misbruik19-3-2013 12:37:47

foto's vind je met hopen...
google eens op wedding banner, of just married banner.
Je kan eigenlijk echt doen wat je wil... met kleuren, vormen enz, motiefjes, lettertypes...

Rebecca
27-4-2013
 Meld misbruik19-3-2013 13:30:15

Leuk berichtje - hier net zo!!

Joyce
11-5-2013
 Meld misbruik20-3-2013 8:32:10

Idem hier! Zo'n vlaggenlijntje staat ook nog op mijn to-do-lijstje (net als nog zoveel andere kleine, maar leuke prulletjes...)
Bwa ja, als brides to be mag dat allemaal he!

Carrie
13-9-2013
 Meld misbruik21-3-2013 20:12:00

Ondertussen heb ik mijn schoentjes al goed ingelopen (terwijl ik de afwas deed, onze zoontje in bed stak, enz)
Het 'just married'vlaggenlijntje is klaar, de oorbellen voor de 2 volwassen bruidsmeisjes en mijn getuige zijn klaar (straks begin ik aan de kettingen en armbanden), de wikkels voor onze bedank-chocolade zijn ontworpen en print-klaar, ...
en morgenvroeg landt mijn toekomstige terug in Zaventem ! me happy !

Sonja
12-5-2012
 Meld misbruik23-3-2013 20:31:05

*vind ik leuk*
Het enige wat mijn man voor de trouw gedaan heeft :
Wat vooraf ging..
verlovingsring gekozen, gekocht en het aanzoek :)
mij carte blanche gegeven :) :)
zijn kostuum gaan passen (was na 1 winkel al in orde en had er toch wel 3 op mijn lijstje)
zijn schoenen gekocht tijdens weekendje aan zee
de ringen mee gaan kiezen, die van hem was hij al kwijt de dag na de trouw (gelukkig terug gevonden en ligt nu in doosje in de kast)
en natuurlijk JA gezegd !
en ondertussen al 315 dagen gelukkig getrouwd !

Geniet nog van de voorbereidingen, ik vond dit zelf ook een leuke tijd :)

Groetjes,
Sonja

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...