Terug naar overzicht
Dit is echt niet leuk... Heeft je broer redenen om niet blij te zijn?? Hopelijk kan hij er zich over zetten op de dag zelf en is hij toch nog gelukkig voor jullie...
Ik zou snel een andere getuige zoeken! Iemand die echt niet wil en zo lastig doet ...Hij zal er al bij zijn als je broer ...
Dat is blijkbaar niet zo leuk omdat het je broer is,ik zou natuurlijk een andere getuige zoeken al is het soms niet makkelijk om je broer er uit te laten als jullie aan elkaar gehecht zijn.
Beter een getuige hebben die TROTS is dat hij/zij getuige mag zijn
Hallo , Oh , dit is een spijtige zaak , zeker omdat het je broer is .officieel vragen voor getuige ? Als je bruidegom toestemming vraagt aan je ouders om met je te trouwen , ok ,maar wat een heisa om getuige te zijn Ik voel hier enige jalousie van je broer uitAls het op deze manier moet lopen , zou ik iemand anders vragen ,iemand die het een eer zou vinden om jullie getuige te mogen zijn
Ja, misschien is het echt het beste om iemand anders te vragen. Helaas zijn mijn ouders er ook nog die dit niet verstaat van mij kant. Zij vinden dat ik maar alles zou moeten doen om mijn broer te vragen pff soms heb ik zo'n spijt om er echt een droom dag van te maken
Hoi Sabrina,wat een domper zeg. je zou toch zeggen dat je je als getuige vereerd voelt als je gevraagd wordt. Heeft hij een bepaalde reden dat hij niet blij is dat jullie trouwen? Misschien dat hij daarom wel wilde dat je hem thuis kwam vragen..?Als je écht wilt dat hij je getuige wordt, dan zou ik er inderdaad een gesprek aan wagen. Als het je niet uitmaakt, dan zou ik iemand anders vragen en het even links laten liggen. Het is graag of niet. Jullie droom dag moet boven alles staan met zoveel mogelijk plezier in het voorbereiden en regelen. Absoluut geen spijt hebben van je keuze voor een droom dag, het zal het allemaal waaard zijn!!
Ik ben ook van principe kies iemand die u nauw aan je hart ligt en die die dag dus ook zal stralen van trots. Heb je niet een beste vriendin waar je een super band mee hebt en die er is voor je als een zus?