Nu Online
Momenteel zijn er 676 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Sexy lingerie?

22-3-2013 13:51:30
Zoveel soorten en zoveel winkels... en toch !

Bruidslingerie moet ik nog kopen (eenvoudige strapless bh en gemakkelijke slip of shorty) maar dat is geen probleem.

Ik wil namelijk iets pikantere lingerie voor de huwelijksnacht (een lang corset en jarretelles, dit mag zwart zijn).
Online vind je dit erg veel (vb pabo), maar ik zou het liever ergens passen. In gewone lingeriewinkels vind ik de collecties meestal iets te braaf en ook te duur, aangezien ik dit niet overdag ga dragen wil ik daar geen honderden euro's voor neerleggen.

Hebben jullie ideetjes waar ik toch iets leuk kan vinden (en passen)?
Regio Vl-Brabant of Antwerpen, maar ook O-Vlaanderen of Brussel is haalbaar :-)

Carrie
13-9-2013
Meld misbruik

Reacties: 6 | Gelezen: 885

Evelien
24-5-2013
 Meld misbruik22-3-2013 14:08:24

Hoi Carrie,

Pabo heeft ook winkelfillialen, je kunt de dichtstbijzijnde zoeken op de website op het 2e tabblad 'filialen'. Veel succes.

Groetjes

Carrie
13-9-2013
 Meld misbruik22-3-2013 14:12:49

Super, bedankt.
Er is er eentje niet zo ver van ons ! :-)

Weet iemand of ze in de winkels zelf veel keuze/maten hebben qua lingerie ?

Karen
13-7-2013
 Meld misbruik22-3-2013 18:32:19

Naar mijn ervaring is de keuze in de winkels eerder beperkt, maar dit kan natuurlijk verschillen van winkel tot winkel.

Evelien
24-5-2013
 Meld misbruik23-3-2013 17:02:08

Graag gedaan!
Ik heb ze zelf geen ervaring mee, maar met eens langs gaan kun je niet veel mis doen he.
Succes!

roos
13-7-2013
 Meld misbruik24-3-2013 21:40:10

bar'doh in gent is een zeer leuke lingeriewinkel!je kan hun adres op hun website terug vinden.
ze hebben geen alledaagse pikante lingerie,en niet te duur
veel sucses!

caroline
14-6-2014
 Meld misbruik25-3-2013 10:32:58

waaw zo n toffe dingen daar bedankt voor de tip

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...