Terug naar overzicht
In augustus gaan we er naar een trouwfeest Maar daar ben je nu niks mee he
Hallo ElkeWij gaven ons trouwfeest daar 8 februari 2013.Wij hadden gekozen voor de brochetterie. Ik heb achteraf van verschillende mensen gehoord dat ze voor het feest hun bedenkingen hadden bij het concept maar dat ze super-tevreden waren over het eten!Voor ons was dat dus een geslaagd feest :-)De DJ heeft gedraaid wat wij gevraagd hadden eigenlijk. Ik vond wel dat het een beetje traag op gang kwam maar eens de sfeer erin zat, was het wel in orde hoor. Het was precies alsof hij eerst eens wou aftasten welk publiek hij had zodat hij daar dan kon op inspelen en dat lukte.Prijs-kwaliteit zijn wij super-tevreden van het Bourgondisch Huis!! Voor ons echt een aanrader...
Wij trouwen er binnen 11 dagen, dus ik kan je nadien laten weten hoe het geweest is :)
Wij trouwen er 14 augustus deze zomer en nemen ook die dj, wij nemen wel tafeltijd en niet het bourgondisch huis, maar ik lees ook nog graag ervaringen ! groetjes
Hallo. Wij hadden ons feest er onderhalf jaar geleden en vond het super. Je kan veel bespreken wat betreft zaal indeling en zoveel meer. Wij hadde huisdj. We waren met een beperkte groep en heel weinig dansers. We ware er dus bang voor maar het was echt super. Hele avond tot 15u dansvloer vol. Je kan idd zelf zegge wat je zeker wil horen en wat zeker niet en welk publiek je hebt. Groetjes
HoiWij zijn er op 5/4 getrouwd en we zijn er supertevreden over. In Tafeltijd hebben we onze viering gedaan en in het Bourgondisch Huis ons feest.Alles was heel mooi aangekleed, het eten (walking dinner) was superlekker en de bediening erg vlot. We hebben alleen maar positieve reacties gekregen!Wij hadden Gary Gielen en die heeft dat ook goed gedaan. Na onze openingsdans stond de dansvloer constant vol tot het einde van't feest. We zijn enkel een paar keer gaan vragen of de muziek wat stiller kon.Een absolute aanrader!