Terug naar overzicht
P&C, Patio in Leuven (hangt vol met kleedjes in alle kleuren en vormen, ben er vorige week nog geweest), Karen Miller in Leuven, merk Coast (vind je oa in Inno)
Hoi Natascha,Ik weet niet wat jullie zoeken.Mijn moeder heeft haar kleedje gevonden bij Steps (ligt in Hasselt). Is een heel mooi kleedje maar afdraagbaar.Mijn dochters wouden een echt coctailjurkje dus zijn wij eers in Heusden de Turkse winkels afgereden maar niks gevonden naar hun zin.Daarna zijn we naar Maastricht gereden naar Chrandels.Daar hebben mijn beide dochters (de oudste word 18 in dec. en de jongste is 12 van jan. maar die is 1.67m en heeft maatje 34/36).Mss kunnen jullie bij deze winkels ook ns gaan kijken, is maar n idee he ;-)Succes met je zoektocht.
jaaa de steps is keileuk! hebben heel veel kleedjes...chrandels heeft inderdaad veel leuke kleedjes!of in maasmechelen village? heb je ook een karen millen bijvoorbeeld aan outletprijs...
http://www.asos.com/Women/
ann-sofhie in brasschaat ( outletcollecties) veel keuze en vriendelijk personeel of P&C , of maasmechelen village