TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
krista
9-8-2013
|
24-3-2013 11:55:45
Hoi Saskia, Volgens mij ga je best passen in de bruidswinkels die jou liggen, enkel zo kom je er het beste achter welk kleed het beste bij jou figuur past. Ieders figuur is anders. Veel plezier gewenst met de voorbereidingen en het kiezen van jou droomjurk.
|
|
Kim
4-10-2014
|
24-3-2013 12:20:18
Lol :D das wel heel vroeg!! Ik was verloofd vanaf 17/6/12 en wij trouwen 4/10/14 maar dit is momenteel wel de langste verloving denk ik :)
|
|
mona
27-7-2013
|
24-3-2013 12:26:05
Inderdaad een heel lange verloving! Koop je jurk maar niet te vroeg, op anderhalf jaar tijd kunnen er makkelijk nog een paar kilo's bijgekomen of afgegaan zijn... :-) En inderdaad, gewoon naar een winkel gaan en passen, dan zie je meteen in de spiegel wat je staat en wat niet.
|
|
Ne
28-9-2013
|
24-3-2013 12:47:02
Een lang kleed `verlengt` heel erg, dus geen zorgen. Mijn moeder is 1m50 en heeft enkele lange cocktailkleden gepast en dat verlengt echt enorm.
|
|
Brigitte
|
24-3-2013 15:30:22
hallo ,
3 jaar op voorhand een zaal vastleggen is wel heel vroeg , anderhalf jaar op voorhand is zeker op tijd ! wat je trouwjurk betreft , onze dochter heeft jaar jurk ook wel anderhalf jaar op voorhand besteld , maar 3 jaar is wel heel vlug , collecties veranderen voortdurend , je eigen smaak kan op 3 jaar ook veranderen . Je mag alles op tijd beginnen , maar denk dat anderhalf jaar op voorhand meer dan genoeg is , want anders weegt het tegen het einde van de rit toch heel zwaar door omdat je er zolang mee bezig bent . denk er aan , het is echt niet te onderschatten en de meeste dingen kan je echt maar in de laatste maanden afwerken
|
|
Saskia
8-9-2018
|
24-3-2013 16:28:07
Hoi Brigitte ,
neen , een zaal vastleggen doen we zeker nog niet , het is inderdaad nog te vroeg ; zullen we pas doen in het voorjaar van 2014 .
Eerst nog eens de sfeer gaan opsnuiven op een trouwbeurs .
Wel weten we al waar we naar toe willen bij ons huwelijk , bv het vervoer naar de kerk en feestzaal , maar het soort jurk die ik zal nemen komt inderdaad nog niet in me op . Vandaar dat ik eventjes raad vroeg : sommigen zeggen , neem een wijdere jurk , maar mijn man zegt dan dat ik beter een zandlopermodel moet nemen
|
|
Ne
28-9-2013
|
24-3-2013 18:49:00
Gewoon eens gaan passen wanneer de tijd daar is :-) Een trouwkleed valt heel anders dan de gewone kleedjes de je gewoon bent.
|
|
Patrizia
2-6-2012
|
24-3-2013 21:35:26
hey ik ben ook maar een 'kleintje' (ook1.56m) en heb mijn ideale jurk ook gevonden (bijna meteen) kijk maar eens naar mijn foto's Ik had iets in gedachte als 'assepoester' en het lijkt er wel wat op...maar dan niet zo pofferig http://youtu.be/1eQcO7h7KSokijk maar hier naar enkele foto's Groetjes Patrizia xx
|
|
Jente
26-10-2013
|
25-3-2013 14:10:51
Ik ben 1m58 en heb eerder een zeemeermin-model. Je ziet het...alles kan! Veel hangt af van de rest van je figuur hé.
|
|
|
|
Op zoek naar de jurk van je dromen ?
in Deurne |
Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres!
in Merksem |
Bruidsmode op maat tegen de laagste prijs
in turnhout |
Wij staan voor het leveren van een zeer hoge kwaliteit en worden door onze bruiden gemiddeld gewaardeerd met een 9.1.
in Vlaardingen |
De grootste bruidsmode outlet van Belgie
in Lommel |
SOLDEN
in Kortrijk |
Huwen is een uniek moment in je leven
in Kortrijk |
Bruids- en avondkleding aan betaalbare prijzen
in Sint-Niklaas |
|