Nu Online
Momenteel zijn er 515 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

ceremoniemeester (kindvriendelijk) Kortrijk

24-3-2013 11:29:30
wij zoeken een leuke spontane ceremoniemeester die heel kindvriendelijk is regio kortrijk

Saskia
8-9-2018
Meld misbruik

Reacties: 5 | Gelezen: 860

tima
8-9-2012
 Meld misbruik24-3-2013 14:30:38

pieter cloet was best vriendelijk met de kindjes maar ja wat versta je onder kindvriendelijk iem die de kids bezig houd ? miss kun je eens lailtje zenden en vragen of dit in het taken paket kan ik had een familie kennis die als kinderbabysit van dienst was is heel de dag mee geweest http://www.ceremoniespieter.be/

tima
8-9-2012
 Meld misbruik24-3-2013 14:31:40

https://www.facebook.com/pcloet heeft zelf een kindje zo te zien dus zit wel snor

Saskia
8-9-2018
 Meld misbruik24-3-2013 16:08:04

Dank U Tima ;

zal zekerv eens cheken , gewoon iemand die bv aantoont en bijstuurt aan de bruidskindjes hoe en wat ze zoal moeten doen .

Niet echt een babysit die we zoeken , gewoon iemand die zijn tijd in de bruidskinderen ook steekt om hen te begeleiden bij bv bloemblaadjes gooien , handje geven aan elkaar , enzo van die dingen

tima
8-9-2012
 Meld misbruik24-3-2013 16:28:22

dat heeft hij wel allemaal gedaan hoor je kan dat een klein beetje zienop onze foto.s je moet maar eens kijken

Jan
14-8-2014
 Meld misbruik24-3-2013 19:04:06

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...