Terug naar overzicht
Geef de gasten breeklichtjes?
jaa, of als het mag van de feestzaaleigenaar: van die vuurstokjes?mijn nicht vertelde me onlangs een superleuk idee (vond ik toch) :-) vrienden van haar hadden het zo gedaan; ze hadden geen ingewikkelde choreo ('nen tegelplakker' ;-)) en hadden een paraplu vast zonder stof rond (dus alleen nog de spaken). ze hadden aan iedereen van die blaasslingers gegeven, waardoor iedereen deel uitmaakte van de openingsdans en het koppel zelf uiteindelijk toch hun eigen momentje hadden onder hun parasol met slingers ;-)
Wat je ook kan doen is binnenvuurwerk heb het op youtube gezien(vin het niet direckt terug) dat von ik ook nog wel mooi.Je moet anders maar eens opzoeken op youtube openingsdansen mss vin je er wel andere leuke ideekes
wij doen binnenvuurwerk...firma pro events zorgt er voor. Heel vriendelijke man ook als je belt...
De ideale rooktoevoer tijdens je openingsdans....http://www.youtube.com/watch?v=rnhkC74t7w8 op 9 minuten.Duur en groot apparaat, en werkt met een speciaal soort ijs, en slechts tijdens enkele minuten.Je dj moet min of meer toch in staat zijn om die rook toch wat te minimaliseren, zonder dat jullie in de rook staan, kan perfect.Ik gebruik een rode ledlichtgloed en een witte spotlicht op het koppel gericht.Misschien kun je iets met licht doen.Je kunt ook een video op groot scherm op de achtergrond laten zien.http://www.discovideo.be/same-day-edit/grtz
Wij hadden gedacht aan bellenblaasjes,niet zo van die kinderlijke modelletjes maar een meer verfijnd model.Dan kunnen de gasten tijdens onze dans bellen blazen, zij hebben een bezigheid ;-) en zijn fantastisch mooie en speciale effecten op de foto'sgroetjes
Ik heb nog gehoord van balonnen ook. Balonnen in een net steken en dat dan openen tijdens de openingsdans.
Leuke ideeën allemaal, bedankt!
Als een confettishooter niet mag, dan vrees ik dat indoor vuurwerk ook niet zal mogen.laag hangende rook ... is niets anders dan gekoelde rook.geen idee van welke regio jullie zijn, maar er zijn genoeg discobar-rental firma's die van die rookmachines verhuren. Voor een 50 euro ben je daar gesteld.
Geef iedereen een lichtje en maak het donker. Als iedereen dan rond jullie staat met zo een lichtje is dit echt wel een mooi en magisch moment :-)